Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Organizacijos rinkodaros aplinka: kelionių organizatorius UAB "7 mylios"
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Organizacijos rinkodaros aplinka: kelionių organizatorius UAB "7 mylios"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas: ištirti UAB "7 mylios" rinkodaros aplinką. Rinkodaros aplinkos įtaka organizacijos veiklai. Organizacijos rinkodaros aplinka. Mikroaplinkos elementai. Makroaplinkos elementai. Rinkodaros aplinkos analizės svarba. Pirmojo skyriaus apibendrinimas. UAB "7 mylios" rinkodaros aplinkos tyrimas. Organizacijos apibūdinimas. Makroaplinkos analizė. Mikroaplinkos analizė. UAB "7 mylios" SSGG analizė. Antrojo skyriaus apibendrinimas. Išvados.

Ištrauka

Nuo kuo priklauso organizacijos sėkmė? Nuo daugelių dalykų: strategijos pasirinkimo, išteklių paskirstymo, darbuotojų ir t.t. Tačiau bet kuri organizacija vykdo savo veiklą tam tikroje aplinkoje, nuo kurios priklauso visi jos veiklos pagrindiniai rodikliai. Rinkodaros aplinkos analizė yra geriausias būdas įvertinti organizacijos vykdomą veiklą, kadangi šiuolaikiniame versle kiekviena smulkmena, kiekvienas veiksnys gali turėti didžiulės įtakos organizacijos sėkmei. Tam, kad pranokti savo konkurentus įmonė turi nuolat vertinti, prisitaikyti ir keistis.
Bendrovės "7 mylios" rinkodaros aplinkos tyrimas atskleis jos galimybes ir grėsmės rinkoje, jos stipriąsias ir silpnąsias puses. Jų suformulavimas padeda įmonei surasti tinkamiausius ir geriausius sprendimus, kurie leis sėkmingai plėtoti veiklą. O tai, tuo tarpu, atskleistų kaip organizacijai sėkmingai pasiekti užsibrėžtų tikslų.

Problema: organizacijos nuolat kintanti rinkodaros aplinka.
Darbo objektas: organizacijos rinkodaros aplinka.

Darbo tikslas:
• Ištirti UAB "7 mylios" rinkodaros aplinką.

Darbo uždaviniai:
• Apžvelgti rinkodaros aplinkos įtaka organizacijos veiklai.

• Suformuluoti UAB "7 mylios" stipriąsias ir silpnąsias puses, galimybės ir grėsmes.


Darbe naudojami tokie metodai dedukcija, rinkodaros mokslininkų nuomonių įvertinimas. Darbe buvo remdamasi pasaulyje pripažintų mokslininkų (Kotler, Keller) bei Lietuvos Rinkodaros mokslininkų literatūros šaltiniais.
Darbas susideda iš dviejų dalių. Pirmoji dalis – teorinė. Yra apžvelgiami rinkodaros aplinkos elementai, bei jų organizacijai daroma įtaka. Antroji dalis – įmonės rinkodaros aplinkos analizė. Kuri leidžia pritaikyti teorines žinias tam, kad praktiškai parodyti rinkodaros aplinkos analizės svarbą. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-12-13
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis22 puslapiai 
Literatūros šaltiniai13
Dydis55.31 KB
AutoriusJ
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2010 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasE. Ziborova
Švietimo institucijaKlaipėdos Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Organizacijos rinkodaros aplinka kelioniu organizatorius UAB 7 mylios [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 22 puslapiai 
  • Klaipėdos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • E. Ziborova
  • 2010 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą