Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Pramonės gaminių rinkos ir jų konkurentabilumas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Pramonės gaminių rinkos ir jų konkurentabilumas

  
 
 
12345678
Aprašymas

Pramones rinkodaros tyrimai. Pramonės rinkodaros tyrimo bendrieji aspektai Rinkodaros tyrimų socialiniai ir ekonominiai aspektai. Techninė komercinė analizė. Konkurencijos apibrėžimas iš naujo. Rinkų panaudojimas. Įmoninko uždavinys. Rinkodaros informacija. Kam reikalingi rinkodaros tyrimai. Produkto politika. Tiriamojo darbo planavimo aspektai. Pramonės ir vartojimo rinkų rinkodaros tyrimo panašumai ir skirtumai. Protingi pirkimo motyvai ir pirkimo praktikos. Pramonės rinkodaros ypatumas. Pramonės rinkų koncentracija. Tyrimo tikslai pramonės rinkodaroje. Kainų politika ir kainų struktūros pramonės rinkodaroje. Rinkodaros tyrimo metodikos. Instruktavimas. Darbo planas ir pasiūlymas tyrimui atlikti. Tyrimo atlikimo tvarkaraštis.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-12-17
DalykasRinkodaros špera
KategorijaRinkodara
TipasŠperos
Apimtis8 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis28.67 KB
Autoriusstudent
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2009 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasJančiauskas
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasMechanikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Pramones gaminiu rinkos [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Šperos
  • 8 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • Jančiauskas
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą