Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Vartotojų elgsenos tortų rinkoje marketingo tyrimas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Vartotojų elgsenos tortų rinkoje marketingo tyrimas

  
 
 
123456789101112
Aprašymas

Tyrimo metodika. Tyrimo tikslas: Išanalizuoti tortų pasirinkimo kriterijus ir veiksnius. Kiekybinio tyrimo rezultatai ir jų analizė. Respondentų lytis. Respondentų amžius. Respondentų socialinė padėtis. Respondentų šeimyninė padėtis. Respondentų gyvenamoji vieta. Perkamiausia torto rūšis. Tortų perkamumo dažnumas parduotuvėse. Tortų perkamumo dažnumas tam tikromis progomis. Kainų įtaka perkant tortus. Reklamos skatinimas pirkti tortus. Tortų perkamumas firminėse parduotuvėse. Tortų perkamumas pagal išankstinius užsakymus. Išvados ir siūlymai.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2011-01-17
DalykasRinkodaros tyrimas
KategorijaRinkodara
TipasTyrimai
Apimtis10 puslapių 
Literatūros šaltiniai3
Dydis207.94 KB
AutoriusVilija
Viso autoriaus darbų7 darbai
Metai2010 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasBeržanskienė
Švietimo institucijaMarijampolės kolegija
FakultetasVerslo ir technologijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Vartotoju elgsenos tortu rinkoje marketingo tyrimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Tyrimai
  • 10 puslapių 
  • Marijampolės kolegija / 2 Klasė/kursas
  • Beržanskienė
  • 2010 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą