Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Rinkodaros analizė: natūralių sulčių kokteilių gamyba ir prekyba UAB "Vasara"
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Rinkodaros analizė: natūralių sulčių kokteilių gamyba ir prekyba UAB "Vasara"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425
Aprašymas

Įvadas. Rinkodaros komplekso programos elementai. Įmonės rinkodaros orientacija. Mikroaplinkos elementų įtaka. Makroaplinkos elementų įtaka. Vartotojų rinkos segmentavimas. Vartotojo elgesio faktoriai, įtakojantys vaisių kokteilių pirkimą. Įmonės rinkos tyrimas Lietuvoje. Prekės politika. Kainų politika. Veiksniai sąlygojantys galutinės kainos nustatymą. Pateikimo politika. Rėmimo politika. Išvados. Priedai (6).

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2011-01-25
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis23 puslapiai 
Literatūros šaltiniai8
Dydis770.11 KB
Autoriustj2000
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2009 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasL. Steiblienė
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
FakultetasEkonomikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Rinkodaros analize naturaliu sulciu kokteiliu gamyba [speros.lt].doc
 

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 23 puslapiai 
  • Vilniaus kolegija / 2 Klasė/kursas
  • L. Steiblienė
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą