Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Gaminių rėmimo priemonių įtakos vartotojų elgsenai: šaldyti duonos ir pyrago gaminiai UAB "Mantinga"
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Gaminių rėmimo priemonių įtakos vartotojų elgsenai: šaldyti duonos ir pyrago gaminiai UAB "Mantinga"

  
 
 
123456789101112
Aprašymas

Įvadas. Tyrimo tikslas: Išanalizuoti vartotojų nuomonę apie UAB "Mantinga" marketingo kompleksą. UAB "Mantinga" GAMINIŲ ANKETOS ANALIZĖ. Ar Jūs perkate UAB "Mantinga" gaminius? Kaip dažnai jūs perkate UAB "Mantinga" gaminius? Ar vartoja šeimos nariai UAB "Mantinga" gaminius? Ar tenkina Jus UAB "Mantinga" produkcijos kainos? Ar tenkina UAB "Mantinga" gaminų kokybė? Ar tenkina UAB "Mantinga" aptarnavimo kokybė? Kokios pardavimo skatinimo priemones Jus skatina pirkti UAB "Mantinga" gaminius? Kokia reklamos priemonė, Jūsų nuomone, yra tinkamiausia reklamuoti UAB "Mantinga" gaminius? Ar dažnai reklama daro lemiamą įtaką Jūsų apsisprendimui pirkti UAB "Mantinga" gaminius? Jūsų nuomone, ar UAB "Mantinga" skiria pakankamai dėmesio savo gaminių reklamai, akcijoms, nuolaidoms ir kitoms rėmimo priemonėms?. Demografiniai duomenys. Išvados.

Ištrauka

UAB "Mantinga" yra viena didžiausių Rytų Europoje moderni šaldytų duonos ir pyrago gaminių įmonė, kurios asortimentą sudaro apie 250 gaminių, sukurtų pagal geriausius viso pasaulio kepėjų receptus.
UAB "Mantinga" dirba apie 650 darbuotojų, iš jų apie 550 gamybiniuose padaliniuose. Įmonės darbuotojų kvalifikacija nuolat tobulinama. Šis veiksnys ypatingai svarbus kuriant naujus produktus, diegiant inovacijas įmonėje.
UAB "Mantinga" misija - gaminti kokybiškus ir saugius šaldytus duonos ir pyrago gaminius, numatyti vartotojų ateities poreikius šiandien. Mes siekiame būti lyderiu šaldytos duonos ir pyrago gaminių rinkoje tiek Lietuvoje, tiek užsienyje. Pagal paruošimo būdą UAB "Mantinga" gaminiai skirstomi į nekeptus greitai užšaldytus, dalinai apkeptus greitai užšaldytus ir keptus ar išvirtus greitai užšaldytus. Ypatingas įmonės gaminamos produkcijos privalumas – ilgas greitai užšaldytų gaminių realizacijos laikas (9-18 mėn.). Be to, būdas greitai užšaldyti gaminius pasižymi labai naudinga savybe vartotojams – jis leidžia ilgai išsaugoti greitai užšaldytuose produktuose šviežių kepinių skonį ir kvapą. Taigi, greitai užšaldyti gaminiai yra ideali bet kurios prekybos vietos asortimento dalis, išlaisvinanti nuo daugelio nuolatinių problemų.
Apklausoje dalyvavo dešimt respondentų.
Tyrimo objektas: Vartotojų nuomonė apie UAB "Mantinga" produkciją.
Problemos formulavimas: sumažėję pardavimų apimtys. Neaiški vartotojų nuomonė apie UAB "Mantinga" produkciją.
Tyrimo tikslas: Išanalizuoti vartotojų nuomonę apie UAB "Mantinga‘ marketingo kompleksą.
Uždaviniai:
1) Išsiaiškinti kaip vartotojai vertina UAB "Mantinga" produkciją;
2) Išsiaiškinti kaip vartotojai vertina UAB "Mantinga" asortimentą;
3) Išsiaiškinti kokią įtaką turi UAB "Mantinga" rėmimas.
Hipotezės: Dauguma respondentų renkasi UAB "Mantinga" produkciją.
Tyrimo metodas: Kiekybinis tyrimo metodas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2011-04-21
DalykasRinkodaros tyrimas
KategorijaRinkodara
TipasTyrimai
Apimtis9 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis67.52 KB
AutoriusTomutis
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2011 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasM. Beržanskienė
Švietimo institucijaMarijampolės kolegija
FakultetasVerslo ir technologijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Gaminiu remimo priemoniu itakos vartotoju elgsenai [speros.lt].doc
 

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Tyrimai
  • 9 puslapiai 
  • Marijampolės kolegija / 1 Klasė/kursas
  • M. Beržanskienė
  • 2011 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą