Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Tyrimas: studentų pasitenkinimas TVM
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Tyrimas: studentų pasitenkinimas TVM

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950515253545556575859606162636465666768
Aprašymas

Įvadas. Pasitenkinimo studijomis teoriniai aspektai. Pasitenkinimo studijomis samprata. Pasitenkinimą studijomis įtakojantys veiksniai. Studentų pasitenkinimo studijomis tyrimo metodai. Likert skalės sudarymo principai. Kategorizavimas ir rangavimas. Tyrimo metodologija. Visų respondentų pasiskirstymas pagal demografinius klausimus. Visų respondentų procentinis pasiskirstymas pagal lytį. Visų respondentų procentinis pasiskirstymas pagal amžių. Visų respondentų procentinis pasiskirstymas pagal dirbamą darbą. Visų respondentų procentinis pasiskirstymas pagal vidutines mėnesio pajamas. Visų respondentų procentinis pasiskirstymas pagal kursą. Visų respondentų procentinis pasiskirstymas pagal studijų pakopą. Visų respondentų procentinis pasiskirstymas pagal studijų formą. Tyrimo rezultatai. Visų respondentų procentinis pasiskirstymas pagal praleistas paskaitas be svarbios priežasties pastarąjį mėnesį. Lyčių procentinis pasiskirstymas pagal praleistas paskaitas be svarbios priežasties pastarąjį mėnesį. Visų respondentų procentinis pasiskirstymas pagal pajamas ir praleistas paskaitas be svarbios priežasties pastarąjį mėnesį. Visų respondentų procentinis pasiskirstymas pagal praleistas paskaitas per mėnesį be svarbios priežasties. Lyčių procentinis pasiskirstymas pagal praleistas paskaitas per mėnesį be svarbios priežasties. Visų respondentų procentinis pasiskirstymas pagal pajamas ir praleistas paskaitas per mėnesį be svarbios priežasties. Visų respondentų procentinis pasiskirstymas pagal pajamas ir pagrindines priežastis dėl ko dažniausiai praleidžiamos paskaitos. Lyčių procentinis pasiskirstymas pagal pagrindines priežastis dėl ko dažniausiai praleidžiamos paskaitos. Visų respondentų procentinis pasiskirstymas pagal pajamas ir pagrindines priežastis dėl ko dažniausiai praleidžiamos paskaitos. Visų respondentų procentinis pasiskirstymas pagal naudojimąsi biblioteka. Lyčių procentinis pasiskirstymas pagal naudojimąsi biblioteka. Visų respondentų procentinis pasiskirstymas pagal pajamas ir naudojimąsi biblioteka. Visų respondentų procentinis pasiskirstymas pagal informacijos paiešką. Lyčių procentinis pasiskirstymas pagal informacijos paiešką. Visų respondentų procentinis pasiskirstymas pagal pajamas ir informacijos paiešką. Visų respondentų TVM‘o mokymo programų teiginių įvertinimas TVM‘o mokymo programų teiginių įvertinimas pagal lytį. TVM‘o mokymo programų teiginių įvertinimas pagal pajamas. Visų respondentų TVM‘o administracijos darbo aspektų įvertinimas. TVM‘o administracijos darbo aspektų įvertinimas pagal lytį. TVM‘o administracijos darbo aspektų įvertinimas pagal pajamas. Visų respondentų TVM‘o dėstytojų darbo aspektų įvertinimas. TVM‘o dėstytojų darbo aspektų įvertinimas pagal lytį. TVM‘o dėstytojų darbo aspektų įvertinimas pagal pajamas. Visų respondentų TVM‘o socialinės integracijos įvertinimas, studijuojančių TVM‘e. TVM‘o socialinės integracijos įvertinimas, studijuojančių TVM‘e pagal lytį. TVM‘o socialinės integracijos įvertinimas, studijuojančių TVM‘e pagal pajamas. Visų respondentų įgūdžių ir sugebėjimų vystymosi galimybių įvertinimas, studijuojančių TVM‘e. Įgūdžių ir sugebėjimų vystymosi galimybių įvertinimas, studijuojančių TVM‘e pagal lytį. Įgūdžių ir sugebėjimų vystymosi galimybių įvertinimas, studijuojančių TVM‘e pagal pajamas. Išvados. Priedai (17).

Ištrauka

Atsižvelgiant į tai, kad šiuolaikinėje visuomenėje kartą įgytas aukštasis išsilavinimas dar negarantuoja sėkmingos karjeros, Europos sąjungos komisija jau 2000 metais paskelbė mokymosi visą gyvenimą memorandumą. Univesitetų konkurencija tarptautinėje erdvėje, masinis mokymasis, studentų mobilumas, naujos studijų formos skatina universitetus susirūpinti studijų kokybe ir kreipti didesnį dėmesį į studentų pasitenkinimą studijomis. Studentų pasitenkinimas studijomis vertinamas visose Europos ir JAV šalyse. Dėka tyrimų šioje srityje diegiamos mokslo ir studijų kokybės standartai ir sistemos. Anot G.J. Rastauskienės, I.M. Šeščilienės ir I. Tilindienės (2007), "Lietuvos švietimo sistemai integruojantis į pasaulinę švietimo erdvę, vienas iš aukštojo mokslo studijų prioritetinių uždavinių - nuolatinis studijų kokybės vertinimas, tobulinimas ir kokybės garantavimas, kad užtikrintų studentų pasitenkinimą studijomis" (Rastauskienė, Šeščilienė, Tilindienė, 2007, p. 57).
Lietuvoje iki šiol nėra patvirtinta nė vienos moksliškai pagrįstos studentų pasitenkinimo studijomis rodiklių nustatymo sistemos, nėra ir vieningos visuotinai priimtos studentų pasitenkinimo tyrimo duomenų vertinimo sistemos. Atsižvelgiant į sudėtingą studentų pasitenkinimo studijomis traktavimą, verta sutelkti dėmesį į dėstytojų darbo stažą, asmenybės bruožus, dėstymo stilių ir metodus, studentų pasiekimus (Umbach, Porter, 2002).
Daug diskusijų tarp tyrėjų kelia klausimai: kas turi vertinti studentų pasitenkinimą studijomis, kuo remiantis galima parengti pasitenkinimo vertinimo instrumentą, kokia pasitenkinimo būklės nustatymo ir vertinimo metodika. Tiriant studentų pasitenkinimo studijomis, problemų kelia ne tik tyrimo instrumento parengimas, bet ir gautų duomenų apdorojimas ir analizė.
Atsižvelgiant į konkurenciją tarp aukštųjų mokyklų dėl papildomo valstybės finansavimo priklausomai nuo turimų studentų skaičiaus, aukštosios mokyklos vis labiau atkreipia dėmesį į studentų pasitenkinimą. Taip pat, tokio suinteresuotumo studentų pasitenkinimu studijomis augimas yra susijęs su tuo, kad paskutiniu metu atliktų tyrimų duomenys rodo, kad pasitenkinimas tiesiogiai susijęs su studentų motyvacija, jų perėjimu į kitas aukštasiąs mokyklas, aukštosios mokyklos pastangomis pritraukti naujus studentus, aukštosios mokyklos įvaizdžiu (Ellion, Shin, 2002; Pilelienė, Vanagienė, 2008; Thomas, Galmbos, 2004 ir kt.). Kaip rezultatas, universitetai rodo savo dėmesį studentų pasitenkinimui per misijos teiginius, iškeltus tikslus, kuriamas marketingo strategijas, ir reklaminius šūkius. Universitetai geriausiai gali pritraukti ir išlaikyti studentus per jų norų ir lūkesčių nustatymą ir tenkinimą. Šiam tikslui, universitetams būtina identifikuoti ir tiekti tai, kas svarbu studentams. Vis labiau pripažįstama, kad aukštasis išsilavinimas priklauso paslaugų sričiai. Dėl šios priežasties dedama vis daugiau pastangų patenkinti studentų, naudojančių šias paslaugas, kaip vartotojų lūkesčius ir poreikius. (Elliott, Shin, 2002)
Šiame darbe siekiama įsigilinti į nagrinėjamos temos problemą. Įrodyta, kad vartotojų pasitenkinimas nupirkta preke arba paslauga yra svarbus veiksnys lemiantys vartotojų lojalumą įmonei arba organizacijai. Šiuolaikinės aukštosios mokyklos, siekdamos išlaikyti turimus studentus ir pritraukti naujus, yra susirūpinusios studentų pasitenkinimu studijomis. Tyrimo problema Tarptautinei verslo mokyklai yra suformuoti veiksnių įtakojančių studentų pasitenkinimą rinkinį, kuris atitiktų skirtingų specialybių specifiką bei sudarytų prielaidas priiminėti kokybiškus sprendimus, susijusius studijų kokybės didinimu ir pačios mokyklos teigiamo įvaizdžio visuomenėje formavimu.
Darbo objektas – Studentų pasitenkinimas TVM‘u.
Darbo tikslas – atlikti studentų pasitenkinimą TVM‘u vertinimą.
Darbo tikslui pasiekti buvo iškelti tokie uždaviniai:
1) išskirti veiksnius, galinčius daryti įtaką pasitenkinimui studijomis;
2) pasirinkti studentų pasitenkinimo studijomis vertinimo metodą;
3) pateikti rekomendacijas, susijusius su TVM studijų kokybės gerinimu;
Siekiant kuo detaliau įsigilinti į tiriamo darbo problemą, bus panaudoti tokie metodai: mokslinės literatūros analizė, skirta kiekybinių duomenų rinkimui anketinė apklausa, gautų duomenų sisteminimas, lyginimas, grafinis vaizdavimas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2011-05-11
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis66 puslapiai 
Literatūros šaltiniai16
Dydis888.49 KB
Autoriuspeter1
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2009 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasValaitis
Švietimo institucijaMykolo Romerio Universitetas
FakultetasEkonomikos ir finansų valdymo fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Tyrimas studentu pasitenkinimas TVM [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 66 puslapiai 
  • Mykolo Romerio Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Valaitis
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą