Reklama (31)PowerPoint pristatymas. Tyrimo tikslas. Reklama. Reklaminė veikla. Reklamos tikslai. Reklamos funkcijos. Reklaminė strategija. Reklamos priemonės pasirinkimą įtakojantys kriterijai. Reklamos privalumai ir trūkumai. Reklamos nauda vartotojui. Reklamos žala visuomenei. Reklamos rūšys. Neįprasti reklamavimosi būdai. Kartais ir reklamos būna netinkamu metu ir netinkamoje vietoje. Būdai kaip pritraukti dėmesį. Brangiausios ir įdomiausios reklamos. Išvados. Pristatyti reklamos ypatumus.
Tyrimo uždaviniai:
1. Atskleisti reklamos sampratą, funkcijas, tikslus, poveikį žmogui. 2. Pateikti reklamos rūšis, principus bei privalumus ir trūkumus. 3. Apžvelgti vienas populiariausių ir brangiausių reklamų. Reklama – tai užsakovo apmokamas neasmeniškas informacijos apie prekes, paslaugas ar idėjas skleidimas pasirinktai auditorijai siekiant užsakovo numatytų tikslų. ... Autorius | Živilė |
---|
Viso autoriaus darbų | 3 darbai |
---|
Metai | 2008 m |
---|
Klasė/kursas | 1 |
---|
Mokytojas/Dėstytojas | Višnevska |
---|
Švietimo institucija | Mykolo Romerio Universitetas |
---|
Fakultetas | Ekonomikos ir finansų valdymo fakultetas |
---|
Failo pavadinimas | Reklama (31) [speros.lt].ppt |
---|
Panašūs darbai- Pristatymai
- 24 skaidrės
- Mykolo Romerio Universitetas / 1 Klasė/kursas
- Višnevska
- 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?Pasidalink su draugaisPranešk apie klaidą |