Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Reklama (31)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Reklama (31)

Aprašymas

PowerPoint pristatymas. Tyrimo tikslas. Reklama. Reklaminė veikla. Reklamos tikslai. Reklamos funkcijos. Reklaminė strategija. Reklamos priemonės pasirinkimą įtakojantys kriterijai. Reklamos privalumai ir trūkumai. Reklamos nauda vartotojui. Reklamos žala visuomenei. Reklamos rūšys. Neįprasti reklamavimosi būdai. Kartais ir reklamos būna netinkamu metu ir netinkamoje vietoje. Būdai kaip pritraukti dėmesį. Brangiausios ir įdomiausios reklamos. Išvados.

Ištrauka

Pristatyti reklamos ypatumus.

Tyrimo uždaviniai:

1. Atskleisti reklamos sampratą, funkcijas, tikslus, poveikį žmogui.
2. Pateikti reklamos rūšis, principus bei privalumus ir trūkumus.
3. Apžvelgti vienas populiariausių ir brangiausių reklamų.
Reklama – tai užsakovo apmokamas neasmeniškas informacijos apie prekes, paslaugas ar idėjas skleidimas pasirinktai auditorijai siekiant užsakovo numatytų tikslų. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2011-05-03
DalykasRinkodaros pristatymas
KategorijaRinkodara
TipasPristatymai
Apimtis24 skaidrės
Literatūros šaltiniai0
Dydis416.33 KB
AutoriusŽivilė
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasVišnevska
Švietimo institucijaMykolo Romerio Universitetas
FakultetasEkonomikos ir finansų valdymo fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft PowerPoint Reklama (31) [speros.lt].ppt
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Pristatymai
  • 24 skaidrės
  • Mykolo Romerio Universitetas / 1 Klasė/kursas
  • Višnevska
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą