Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Prekės ženklo tobulinimas: AB "Snaigė"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Prekės ženklo tobulinimas: AB "Snaigė"

  
 
 
123456789101112131415161718192021
Aprašymas

Įvadas. Prekės ženklo identifikavimas ir ženklinimas. Prekės ženklo įstatyminė bazė. Prekės ženklo apibrėžimai ir reikšmė. Individualus prekinis ženklas. Prekės ženklo tobulinimo strategija. Produktų linijos plėtimo strategija. Prekės ženklo plėtimo strategija. Išvados. Anketa. Darbas iliustruotas paveikslėliais, diagramomis.

Ištrauka

Sukurti stiprų ir įdomų prekės ženklą – kartu ir sudėtinga, ir paprasta. Vargu ar kas abejoja, jog viena svarbiausių prekės ženklo dalių – vardas, kuris vėliau tampa tam tikru simboliu, kartais prarandančiu pirminę reikšmę ir įgaunančiu papildomų niuansų. Žinoma, reikšmingos ir kitos dalys: grafinis dizainas, kuris tampa įvaizdžio dalimi, prekės ženklo įvaizdis arba turinys, lemiantis jo sėkmę, vartotojų elgesį bei požiūrį ir emocinį atpažinimą. Taigi prekės ženklas yra daugelio žmonių, priklausančių įvairioms sferoms, kūrinys.
Iš esmės prekės ženklas - tai gamintojo įsipareigojimas pateikti varotojui tam tikrą prekių savybių, privalumų ir net paslaugų rinkinį. Todel sugebėjimas išlaikyti, ginti, stiprinti prekės ženklo įvaizdį ir plėsti jo naudojimo ribas yra svarbiausia profesionalių marketingo specialistų užduotis.
Kuriant prekės ženklą visada atliekamas paruošiamasis darbas: tiriamos rinkos galimybės, vartotojai, jų elgesys, norai, iliuzijos. Kūrėjams be galo svarbu tą išsiaiškinti, kad prekės ženklas pasiteisintų, duotų naudos. Kadangi vardas prekės ženklui duodamas iš pat pradžių, įdomu, kokią reikšmę jis įgauna laikui bėgant.
Šiandien vien reklamos nepakanka, reikalinga minties rinkodara, tai yra, kai vartotojas pagalvojęs, kad jam reikia produkto, iš karto mintyse jau žinotų kokio prekinio ženklo tai bus produktas. Vartotojas mintimis turėtų tapti lojalus prekiniam ženklui ir jokios reklamos ar kitos įmonės produkcija vartotojui neturėtų jokios reikšmės.
Taigi ateityje didelis dėmesys bus skiriamas minties rinkodarai (prekinio ženklo tobulinimui, populiarinimui). Savo darbe apžvelgsiu AB "Snaigė" prekinio ženklo esamą padėtį bei tobulinimo galimybes.
Problema: ištirti koks vartotojų požiūris į AB "Snaigė" prekinį ženklą bei kaip jį vertėtų tobulinti.
Tikslas: prekinio ženklo tobulinimo galimybės.
Uždaviniai:
Išsiaiškinti prekės ženklo sąvoką bei esmę.
Ištirti prekinio ženklo esamą padėtį visuomenėje.
Nustatyti kokių priemonių imtis, tobulinant prekinį ženkla.
Tyrimo objektas: AB "Snaigė" prekinio ženklo tobulinimo analizė.
Tyrimo metodai: aprašomoji, lyginamoji literatūros analizė, anketavimas.

Prekės ženklas – tai pavadinimas, simbolis, dizainas, išskirtinis spalvingumas, tam tikras elementų išdėstymas ar kita prekės identifikavimo informacija. Kai įmonė užpatentuoja tą informaciją, ji tampa prekės ženklu ir teisiškai saugoma, kad nebūtų kopijuojama. Sprendimai, susiję su prekės ženklo parinkimu, negali būti atsitiktiniai, nes nuo jų priklauso kompanijos pelnas.
Visos prekės identifikavimo priemonės ir ypač prekės ženklo elementai – vardas, simbolis, pakuotė ir dizainas – padeda vartotojo sąmonėje formuoti pastovias teigiamas asociacijas, kurios yra naudingos tiek vartotojui, tiek gamintojui.
Prekės vardas yra prekės identifikavimo priemonė, besiremianti vien žodine (raidine) informacija. Jis gali būti tiek savarankiška identifikavimo priemonė, tiek ir sudedamoji prekės ženklo dalis. Registruojant prekės vardą, fiksuojamos tik raidės, bet ne jų dizainas, todėl jį galima rašyti bet kokiu šriftu ir bet kokia forma.
Prekės simbolis tai kita prekės identifikavimo priemonė, neturinti tekstinės informacijos.
Prekės pakuotė – tai talpa arba prekės apvalkalas, atliekantis ne tik identifikavimo, bet ir prekės apsaugos, papildomų patogumų suteikimo bei rėmimo funkcijas. Ji turi didelę reikšmę prekės identifikavime. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2011-06-27
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis18 puslapių 
Literatūros šaltiniai7
Dydis141.91 KB
AutoriusGintaras
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2007 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaAlytaus kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Prekes zenklo tobulinimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą