Rinkodaros tyrimas: Kaip vertinate greito maisto restoranus?Įvadas. Problemos išsiaiškinimas. Tyrimo tikslų apibrėžimas. Tyrimo plano parengimas. Duomenų rinkimas. Duomenų analizavimas. Tyrimo ataskaitos parengimas ir pateikimas. Išvados. Priedai (Anketa). Keičiantis laikam, keičiasi ir žmonių pomėgiai ir norai. Todėl ir pasirinkau daryti tyrimą apie šiuo metu labai populiarią greito maisto "restoranus". Aš noriu sužinoti kodėl respondentai renkasi tokias vietas pietauti vietoj sveiko, normalaus maisto. Šiame darbe atliekamas greito maisto restoranų vertinimas. Studijuojami atsakymai į klausimu, analizuojama informacija.
Problema - kaloringas, nesveikas maistas. Darbo objektas- greito maisto restoranai. Darbo tikslas- išsiaiškinti vartotojų požiūrį i greito maisto restoranus.
Darbo uždaviniai: 1. Išsiaiškinti tyrimo problemą; 2. Nustatyti tyrimo tikslus; 3. Padaryti anketą ir apklausti žmonės. 4. Išanalizuoti žmonių užpildytas anketas. 5. Padaryti išvadas. Problemos išsiaiškinimas yra vienas iš svarbiausių tyrimo darbų. Jei suprasime problemą ne taip,tai gali būti visas tyrimas atliktas blogai. Marketingo tyrimų literatūroje pabrėžiama, kad joks kitas marketingo tyrimų etapas nereikalauja tiek įžvalgumo ir kūrybiškumo, kaip tikslus ir teisingas problemos turinio suformulavimas. Jei tyrimo problema bus suprasta ir apibrėžta teisingai, tai ir visas tyrimas vyks teisinga linkme. Greito maisto restoranų problema yra kaloringas maistas. Tyrimas atliekamas norint išsiaiškinti kaip dažnai vartotojai vaikšto ir maitinasi tokiu maistu. Informacija renkama anketiniu būdu. ... Failo pavadinimas | Kaip vertinate greito maisto restoranus [speros.lt].DOC |
---|
Panašūs darbai- Tyrimai
- 19 puslapių
 - Klaipėdos verslo aukštoji mokykla / 1 Klasė/kursas
- Juščius
- 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?Pasidalink su draugaisPranešk apie klaidą |