Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Paklausos tyrimas: šokoladas "Karūna"
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Paklausos tyrimas: šokoladas "Karūna"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Aprašymas

Marketingo tyrimų projekto rengimo grafikas. Individualaus indėlio vertinimas. Santrauka. Įvadas. Darbo tikslas – atlikti šokolado "Karūna" paklausos tyrimą. Problemos apibrėžimas ir sprendimo būdai. Problemos apibrėžimas ir galimi problemos sprendimai. Pagrindinės sąvokos ir terminai. Marketingo tyrimų rūšys ir metodai. Šokolado "karūna" produktų pristatymas. Produkto pristatymas. Tyrimo metodikos ir organizavimo pristatymas. Atlikto tyrimo rezultatų pristatymas ir analizė. Išvados.

Ištrauka

Šiandieniniame pasaulyje produktai yra planuojami ir kuriami numatant jų paklausą ateityje. Savo ruožtu, vartotojų pomėgiai ir skoniai nuolat kinta. Jau seniai vartotojas ir jo poreikiai tapę vienu iš svarbiausių objektų kiekvienos organizacijos veikloje. Trumpai tariant, marketingo sėkmė priklauso nuo vartotojų elgsenos numatymo. Vartotojų elgsenos pažinimas marketingo specialistams leidžia suprasti ir numatyti vartotojų elgesį pirkimo vietoje, taip pat suteikia galimybę suprasti, kokią įtaką vartojimas daro kiekvieno individo gyvenime.
Vartotojų elgsena, jų poreikių žinojimas, organizaciją įgalina efektyviau juos patenkinti, taip pat kurti abipusę naudą. Vartotojų elgsenos poveikis organizacijos marketingo sprendimams pasireiškia per organizacijos prekių ir paslaugų įsigijimą, jų reakciją į organizacijos prekes, kainą, rėmimo priemones, galėjimą įsigyti prekę.
Daugelio gamintojų bei prekybininkų verslo sėkmė besąlygiškai priklauso nuo vartotojų poreikių ir norų. Organizacijos, suinteresuotos vartotojų elgsenos poveikiu, stengiasi suprasti elgsenos motyvus ir juos įtakoti palankiais marketingo sprendimais, vartotojų švietimu, ryšių su vartotojais marketingo įgyvendinimu ir jų teisių apsaugojimu.
Darbo tikslas – atlikti šokolado "Karūna" paklausos tyrimą.
Tyrimo objektas – šokolado "Karūna" paklausa.
Darbo uždaviniai:
1. Išanalizuoti pagrindines marketingo tyrimo sąvokas.
2. Marketingo tyrimų proceso analizė.
3. Apibrėžti šokolado "Karūna" paklausos problemą ir jos tyrimo būdus.
4. Aprašyti tyrimo metodą ir organizavimą.
5. Atlikti tyrimo rezultatų analizę.

Darbo metodai:
1. Mokslinės literatūros analizė (V.Pranulis, Marketingo tyrimai; V. Dikčius, Marketingo tyrimai: teorija ir praktika.)
2. Anketinė apklausa – buvo apklausta 50 respondentų. Iš jų 36% vyrų, 64 % moterų. Naudotas tikimybinės imties atrinkimo metodas. Gauti rezultatai apskaičiuoti procentine išraiška ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2011-07-04
DalykasRinkodaros tyrimas
KategorijaRinkodara
TipasTyrimai
Apimtis28 puslapiai 
Literatūros šaltiniai10
Dydis66.54 KB
AutoriusGytis
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2010 m
Klasė/kursas1
Failo pavadinimasMicrosoft Word Paklausos tyrimas sokoladas Karuna [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Tyrimai
  • 28 puslapiai 
  • 1 Klasė/kursas
  • 2010 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą