Pradžia> Rinkodara> Strateginė analizė ir planavimas: prekyba natūralia kosmetika ir dovanomis UAB "C&D Style" Strateginė analizė ir planavimas: prekyba natūralia kosmetika ir dovanomis UAB "C&D Style"Įvadas. Bendra UAB "C&D Style" informacija. Bendra UAB "C&D Style" informacija. Įmonės veiklos etapai. Įmonės misija, vizija ir tikslai. Įmonės C&D Style" veiklos strategijos. UAB "C&D Style" VEIKLOS srities analizė. Įmonės C&D Style" makroaplinkos analizė. Politinė ir teisinė aplinka. Ekonominė aplinka. Socialinė ir kultūrinė aplinka. Technologinė aplinka. UAB "C&D Style" šakos analizė. Naujų konkurentų grėsmė. Tiekėjų derėjimosi galia. Pakaitalų grėsmė. Klientų derėjimosi galia. Esančių konkurentų grėsmė. Įmonės "C&D Style" klientų analizė. Pagrindinės UAB C&D "Style" grėsmės ir galimybės. UAB C&D "Style" vidaus analizė. Įmonės "C&D Style" strateginiai gebėjimai ir kompetencijos. Įmonės "C&D Style" ištekliai. UAB C&D Style" silpnybės ir stiprybės. UAB "C&D Style" planavimo proceso etapai. Tikslų nustatymas. UAB "C&D Style" SWOT analizė. UAB "C&D Style" strategijos parinkimas ir parengimas. Verslo strategija – tai veiklos koncepcija, vedanti įmonė tikslų link. Tai verslo procesas, kuris apima ilgalaikius įmonės sprendimus, sektinus rinkos ir pačios įmonės rodiklius. Strateginiai sprendimai lemia firmos ilgalaikių ir visaapimančių planų sudarymą. Šie sprendimai padeda nustatyti firmos stipriąsias ir silpnąsias vietas (pagal jos išgales ir galimus pavojus) bei sudaryti veiksmų programas, kad būtų išnaudotos visos galimybės ir išvengta galimų grėsmių. Planavimas – tai vadybos funkcija, nurodanti, ką daryti, kada daryti ir kas tai turi daryti. Planavimas – būsimos veiklos sumanymas, glaudžiai susijęs su valdymo apskaita, prognozavimu ir sprendimų priėmimu.
Darbo objektas – UAB "C&D STYLE" veiklos strateginis planavimas. Darbo tikslas – įvertinti dabartinę UAB "C&D STYLE" veiklos strategiją ir planavimą. Darbo uždaviniai: 1. Įvertinti dabartinį UAB "C&D STYLE" veiklos strategiją. 2. Atlikti UAB "C&D STYLE" veiklos srities ir šakos analizę. 3. Išanalizuoti UAB "C&D STYLE" vidinę aplinką. 4. Išanalizuoti UAB "C&D STYLE" planavimą.
Strategijos plano formulavimas yra kruopštus, sisteminis organizacijos ateities paruošimas, todėl šiame darbe bus laikomasi tam tikros procedūrų eilės (1 pav.): 1. Pristatoma dabartinė įmonės veikla, šios veiklos etapai, įvardijama UAB "C&D STYLE" veiklos vizija, misija, tikslai ir uždaviniai, išanalizuojama dabartinė veiklos strategija. 2. Atliekama UAB "C&D STYLE" išorės analizė. 3. Atliekama UAB "C&D STYLE" vidinių resursų analizė. Veiklos sritis – mažmeninė bei didmeninė prekyba natūralia kosmetika bei dovanomis. UAB "C&D STYLE" pagrindinės veiklos kryptys: 1. Didmeninė prekyba ne maisto prekėmis. 2. Mažmeninė prekyba ne maisto prekėmis. 3. Paslaugos – SPA salone. Prekių tipai. L‘Occitane prekinio ženklo pardavimai sudaro šiek tiek daugiau nei 50 % visų įmonės pajamų. Kitą dalį sudaro visų kitų kartu paimtų tiekėjų produkcija. Ši produkcija įvardinama kaip dovanų prekės. Vykdydama akcininkų ir L‘Occitane prekinio ženklo tiekėjo susitarimą įmonė 2006 metais atskyrė veiklas. L‘Occitane produkcija - prancūziškos veido, kūno priežiūros priemonės bei namų kvapai yra pardavinėjami atskirose "Boutique" tipo parduotuvėse. Ši veikla remiasi stipraus tiekėjo "know-how". "C&D Style" salonuonuose prekiaujama dovanomis, namų interjero detalėmis, tekstile bei 10 % L‘occitane produkcijos. UAB "C&D STYLE" vysto 2 skirtingų tipų parduotuvių sistemas ir atskiras parduotuves: 1. L‘occitane en Provence – natūralios prancūziškos kosmetikos salonai. 2. "C&D STYLE" – dovanų, namų interjero bei tekstilės salonai. ... Autorius | myke |
---|
Viso autoriaus darbų | 10 darbų |
---|
Metai | 2009 m |
---|
Klasė/kursas | 2 |
---|
Mokytojas/Dėstytojas | A.A. Zaliapūgas |
---|
Švietimo institucija | Klaipėdos valstybinė kolegija |
---|
Fakultetas | Socialinių mokslų fakultetas |
---|
Failo pavadinimas | strategine analize ir planavimas [speros.lt].doc |
---|
- Kursiniai darbai
- 19 puslapių
 - Klaipėdos valstybinė kolegija / 2 Klasė/kursas
- A.A. Zaliapūgas
- 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?Pasidalink su draugaisPranešk apie klaidą |