Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Paslaugos. Paslaugų evoliucija. Paslaugų modelis. Paslaugų aplinka. Marketingo paslaugos. Integruotas požiūris į paslaugų valdymą
   
   
   
2
naudingas +2 / nenaudingas 0

Paslaugos. Paslaugų evoliucija. Paslaugų modelis. Paslaugų aplinka. Marketingo paslaugos. Integruotas požiūris į paslaugų valdymą

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223
Aprašymas

Įžanga. Paslaugų evoliucija pokyčių eroje. Paslaugų modelis modernioje ekonomikoje. Kas yra paslauga? Paslaugų sektoriaus supratimas. Paslaugų aplinka. Keičiasi valstybių reguliavimo sistemos. Profesinių organizacijų apribojimai marketinge. Kai kurių viešų ir nepelno sričių privatizacija. Technologinės inovacijos. Paslaugų grandinių ir Frančizių tinklų plėtra. Internacionalizacija ir globalizacija. Vertimas gerinti našumą. Paslaugų kokybės tendencijos. Lizingo ir automobilių nuomos firmų ekspansija. Gamintojai kaip paslaugų teikėjai. Spaudimas valstybines ir ne pelno siekiančias organizacijas ieškoti naujų pajamų šaltinių. Novatoriškų vadybininkų rėmimas ir samdymas. Marketingo paslaugos prieš materialias prekes. Pagrindiniai skirtumai tarp prekių ir paslaugų. Integruotas požiūris į paslaugų valdymą. 8 pagrindiniai integruotos paslaugų valdymo sistemos komponentai. Paslaugų marketingo, operacijų ir žmogiškųjų išteklių tarpusavio sąveika. Vertės sukūrimas vertybių kontekste. Išvados.

Ištrauka

Pastaraisiais metais paslaugų sektorius sparčiai plečiasi, tačiau ne visi paslaugų įmonių vadovai ir vadybininkai kol kas skiria reikiamą dėmesį paslaugų kokybei, t.y. pavyzdingam klientų aptarnavimui.
Lietuvos paslaugų įmonių vadybininkai, ypač marketingo specialistai, siekdami gerinti jų įvaizdį ir telkti nuolatinius klientus, turėtų daug dėmesio skirti įvairiems veiksmams ir priemonėms, kurios padėdtų įtikinti vartotojus, kad jų paslaugų pirkimas nėra susijęs su tam tikra rizika. Norėdami, tai pasiekti, pirmiausia jie privalo perprasti paslaugos esmę, suprasti esminius skirtumus tarp prekių ir paslaugų, tinkamai įvertinti žmogiškųjų išteklių valdymą ir panaudojimą paslaugų sektoriuje.
Darbo tikslas – atskleisti paslaugos esmę, jos savybes, skirtumus nuo prekių bei vietą šiuolaikinėje ekonomikoje, remiantis užsienio literatūra.
Darbo uždaviniai:
• atskleisti paslaugų sektoriaus reikšmingumą;
• išanalizuoti pagrindinius skirtumus tarp prekių ir paslaugų;
• nušviesti pagrindinius paslaugų valdymo aspektus;
• nurodyti paslaugų sektoriaus vietą šiuolaikinėje ekonomikoje.
Finansinės paslaugos, krovinių ir keleivių pervežimai bei vyno prekyba yra vienos iš seniausių verslo šakų, kurių ištakų galima rasti dar biblijos laikais. Naujo tūkstantmečio posūkyje kiekviena šių šakų yra atskiri paslaugų ekonomikos sektoriai. Modernios paslaugų pramonės yra beveik pastoviame pokyčių sūkuryje. Inovatoriai pastoviai kuria naujus būdus, kaip patenkinti egzistuojančius poreikius ir kaip susitikti su tais poreikiais, apie kuriuos žmonės net negalvojo (kiek gi žmonių galvojo, kad jiems bus reikalingas elektroninis paštas?). Daugelis iš šių naujų užmačių anksčiau ar vėliau sužlunga, tačiau keletui visgi pasiseka. Daugelis seniai įkurtų firmų taip pat žlunga, tačiau kitos visgi sparčiai progresuoja pastoviai atsinaujindamos ir atnaujindamos savo mąstymą apie daromą verslą. Apžvelkime sekančius pavyzdžius.
Federal Express (FedEx) buvo įkurtas FrederickW.Smith 1973 metais. Dar nebaigęs Yale’o studentas 1965 metais Fredas rašė kursinį darbą apie oro pervežimo paslaugų galimybes didelę paklausą turinčiam inventoriui tokiam kaip medicinos, elektronikos ir kompiuterių dalims. Jo dėstytojas nebuvo sužavėtas darbu ir cituodamas sunkius konkurencijos ir reguliavimų barjerus, savo studentui už kursinį darbą parašė įvertinimą C. Tačiau praėjus kiek laiko, Smith savo kursinį darbą įgyvendino praktiškai. Po kelerių sunkių metų, Federal Express galiausiai suklestėjo, kai siuntėjai pradėjo vertinti greitį, nuo durų iki durų pervežimus ir garantuotą siuntos pristatymo laiką, atsižvelgtą į išskirtines paslaugas klientui. Pagrindinė kompanijos sėkmė glūdėjo informacijos technologijoje bei siuntų gabenime. Šiandien, FedEx yra globalinė kompanija, aptarnaujanti 212 šalių ir pervežanti daugiau kaip 3 milijonus siuntinių per dieną. Savo veiklos ketvirtyje, kompanija visiškai pertvarkė metodus, kuriais verslo žmonės grindžia logistiką. Pripažinta kaip viena iš geriausių Amerikoje dirbančių kompanijų, FedEx verslo filosofija išreiškiama jos moto "Žmonės, paslaugos, pelnas".
Virtualieji vynuogienojai susikūrė nuo 1995 metų, kai Robert Olson, kompiuterinių sistemų specialistas, sujungė savo jėgas su vyno ekspertu Peter Granoff, siekdami parduoti Kalifornijos vyną. Klientams nereikia keliauti į šio vyno parduotuvę, be to ji ir neturi fizinės padėties. Vietoj to, egzistuoja kibernetinė erdvė, žinoma kaip internetinis puslapis, adresu www.virtualvin.com. Nors vynas kaip toks yra fizinis produktas, tačiau jo pateikimas yra paslauga. Virtualieji vynuogienojai šiandien yra vieni iš populiariausių vyno pirkimo puslapių internete, o ši firma atsiūs vyną bet kur, kur tik tai galima legaliai padaryti. Patraukli, tačiau lengvai atskleidžiama grafika apima vyno aprašymus, klientų degustacinius atsiliepimus, bei specialių vynuogienojų fotografijas, kurių produktus kompanija parduoda. Klientai gali užsisakyti vynus ir specialius jo priedus tiesiog tinkle, mokėdami kreditine kortele.jie taip pat gali gauti norimą informaciją elektroniniu paštu. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2011-06-10
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis21 puslapis 
Literatūros šaltiniai0
Dydis47.95 KB
AutoriusDeimante
Viso autoriaus darbų6 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Paslaugos. Paslaugu evoliucija. Paslaugu modelis. Paslaugu aplinka. Marketingo paslaugos [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 21 puslapis 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+2
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą