Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Prekės pritaikymas užsienio rinkoje
   
   
   
1
naudingas +2 / nenaudingas -1

Prekės pritaikymas užsienio rinkoje

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526
Aprašymas

Įvadas. Prekės politika. Prekės kintamieji. Penkios prekės pardavimo užsienio rinkose strategijos. Standartizavimas prieš prekės pritaikymą. Pritaikymo užsienio rinkoms strategija. Prekės pritaikymą lemiantys veiksniai. Rinkos aplinka. Vyriausybės reguliavimas ir netarifiniai barjerai. Vartotojų charakteristikos, lūkesčiai ir teikiama pirmenybė. Ekonominis išsivystymas. Konkurentų siūlomos prekės. Klimatas ir geografija. Sudedamosios dalys. Prekės charakteristikos. Markė. Pakuotė. Išvaizda. Veikimo ir naudojimo būdas. Kokybė ir papildomos paslaugos. Kilmės šalies efektas. Įmonės svarstymas. Lietuviškų prekių pritaikymas Europos sąjungoje. Išvados. Priedai (1).

Ištrauka

Prekyba – pati seniausia ir svarbiausia ekonominių santykių tarp valstybių forma. Prekyba, kaip ir karai, buvo pagrindiniai tarptautinių santykių plėtros veiksniai. Šiuolaikinis tarpusavy priklausomų pasaulio valstybių rinkos ūkis tarptautinę prekybą daro dar svarbesnę.
Tarptautinė prekyba yra vienas svarbiausių ir dinamiškiausių pasaulinio ūkio globalizacijos veiksnių. Dabartinėmis sąlygomis nė viena šalis negali pasiekti ekonominio augimo, aktyviai nedalyvaudama tarptautinėje prekyboje. Kiekvienoje šalyje yra prekių ir paslaugų, kurių dėl geografinių, ekonominių ar kitų sąlygų neįmanoma ar neefektyvu pasigaminti, užsiauginti ar teikti tam tikroje šalyje. Pavyzdžiui, turbūt neįsivaizduojame Lietuvos rinkos be tiek daug skirtingų kavos ar arbatos rūšių. Taigi tam tikrų prekių atsiradimas yra tiesiogiai susijęs su tarptautine prekyba. [1]
Tarptautinė prekyba – prekių ir paslaugų mainų, vykstančių tarp atskirų valstybių, visuma. Pagrindinė tarptautinės prekybos sritis yra pasaulinė rinka, kurioje prekės realizuojamos pasaulinėmis rinkos kainomis. [8]
Lietuvai tapus pilnateise Europos sąjungos nare, tarptautinio verslo samprata šalies verslininkų požiūriu kiek pakito. Dabar eksportas į Europos Sąjungos šalis ar verslo organizavimas jose yra vidinis. Tačiau dėl to tarptautinio verslo vaidmuo nesumažėjo, o priešingai padidėjo. Integravimasis į Europos Sąjungos rinką verčia verslininkus žinoti ne tik praktinius, bet ir teorinius tarptautinio verslo dalykus. [2]
Vartotojų poreikių išsiaiškinimas ir jų patenkinimas yra sėkmingos marketingo veiklos pagrindas. Einant į tarptautines rinkas ir vystant tarptautinį marketingą tenka ištirti užsienio vartotojų elgseną, išsiaiškinti, kokius specifinius reikalavimus prekei kelia užsienio šalies vartotojai, kokius standartus tokioms prekėms yra nustačiusi tos šalies vyriausybė, ir pritaikyti prekę specialiai tam tikrai rinkai.
Šiame darbe bus aprašoma, kaip tarptautinio verslo specialistas, prieš siūlydamas prekę užsienio rinkai, turėtų ją pritaikyti. Aptariama ir vidinių, ir išorinių prekės kintamųjų įtaka, prekės pritaikymo užsienio rinkoms strategijas, veiksnius ir visą kitą informaciją, reikalingą žinoti norint sėkmingai pritaikyti savo prekę užsienio rinkoje. [3] ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2011-09-23
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis24 puslapiai 
Literatūros šaltiniai11 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis47.04 KB
AutoriusEimante
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2011 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasG. Svirskienė
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Prekes pritaikymas uzsienio rinkoje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 24 puslapiai 
  • Šiaulių Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • G. Svirskienė
  • 2011 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+2
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą