Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Viešbučio rinkodaros plano tobulinimas
   
   
   
-2
naudingas +1 / nenaudingas -3

Viešbučio rinkodaros plano tobulinimas

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940414243
Aprašymas

Turizmo paslaugų rinkodaros kursinis darbas. Įvadas. Tyrimo objekto ir informacinių šaltinių apžvalga. Viešbučio "x" esamos situacijos analizė. organizacijos analizė. Organizacijos pozicijos apžvalga. rinkodaros programos analizė. Paslaugų produkto analizė. Paslaugų kainos analizė. Paslaugų rėmimo analizė. Paslaugų pateikimo (skirstymo) analizė. Žmonės. Fizinis akivaizdumas. Procesai. Rinkodaros aplinkų analizė. Makroaplinkos analizė. Mikroaplinkos analizė. Rinkos tyrimas. Paslaugų vartotojo segmentacija ir tikslinės rinkos pasirinkimas. Paslaugų produkto pozicionavimas. Konkurencinė analizė. Vidinio marketingo analizė. Viešbučio "x" ssgg analizė marketingo požiūriu. Strateginiai rinkodaros sprendimai. Perspektyvų analizė (priemonių planas susijęs su programos tobulinimu). Pelno (nuostolių) prognozė (rinkodaros plano). Kontrolė (marketingo plano įgyvendinimo kontrolė). Strategijų parinkimas. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Paslaugų verslas ekonomikoje pradeda užimti vis svarbesnę vietą. Paslaugos ir prekės parduodamos rinkoje. Jos tenkina pirkėjų norus, padeda užbaigti prekių gamybos ir jų vartojimo paskirties ciklą - priartina paslaugas prie vartotojo. Nors paslaugų marketingo komplekso elementai, struktūra iš esmės skiriasi, tačiau šie esminiai skirtumai nustatomi, atsižvelgiant į bendrąjį marketingo pagrindų kontekstą. Paslaugų sfera turi savų ypatumų, todėl marketingo veiksmus būtina tyrinėti, suformuoti savą, modifikuotą paslaugų marketingą.
Temos aktualumas. Šiuolaikinės sėkmingai veikiančios mažos ar didelės įmonės, siekiančios pelno yra vienijamos bendru bruožu, įmonės daug dėmesio skiria marketingui ir planų tobulinimui. Daugelių nuomone marketingas susijęs su pardavimais, reklama, bet ištikrųjų marketingas apima daugiau veiklos sričių - rinkos tyrimą, paslaugos kūrimą, paskirstymą, rėmimą, reklamą, asmeninį pardavimą bei kitas. Jomis siekiama aptarnauti ir patenkinti visus kliento poreikius, taip pat įgyvendinant įmonės išsikeltus tikslus. Vartotojas įmonės marketingo veikloje yra svarbiausias, todėl vienas iš pagrindinių rinkodaros tikslų yra pritraukti naujus, pastovius klientus, žadant ir suteikiant jiems pasitenkinimą. Vartotojo poreikiams tenkinti, aptarnauti įmonės skiria visas pastangas, kurias įgyvendina remiantis marketingo kompleksu. Svarbiausias marketingo komplekso sprendimų ir veiksmų bruožas yra tai, kad jie priklauso įmonės kompetencijai: gali būti jos kontroliuojami, keičiami. Įmonės tobulindamos savo marketingo veiklą, remiasi marketingo komplekso elementais, kurie įgyvendijami naudojant įvairias, alternatyvias priemones. Tik vadovaujantis į ateitį orientuotomis strategijomis galima sėkmingai veikti dinamiškai kintačiose rinkose.
Viešbučių konkurencinė rinka nepaprastai išaugo, todėl marketingo sprendimai ir veiksmai turi būti gerai apgalvoti. Viešbutis "X" įsikūręs kurortiniame mieste Palangoje, kuriame gausus turistų skaičius, pasižymintis svetingumo išskirtinumu ir kitais privalumais, kurių dėka gali konkuruoti rinkoje. Tačiau atsiranda problemų, kurios trikdo viešbučio paslaugų kokybės gerinimui, plėtrai.
Darbo objektas – viešbutis "X" ir jo rinkodaros planas.
Darbo tikslas – parengti viešbučio "X" rinkodaros plano analizę.
Darbo uždaviniai:
1. Apžvelgti viešbučio "X" veiklos situaciją.
2. Išanalizuoti rinkodaros programą.
3. Išnagrinėti rinkodaros aplinkas.
4. Išanalizuoti strateginius rinkodaros sprendimus.
Darbo metodai: mokslinės literatūros, įmonės vidinių dokumentų analizė, SWOT analizė, loginis mąstymas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2011-10-21
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis40 puslapių 
Literatūros šaltiniai11 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis321.74 KB
AutoriusJovita
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2011 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasRemigijus Kinderis
Švietimo institucijaKlaipėdos valstybinė kolegija
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Viesbucio rinkodaros plano tobulinimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 40 puslapių 
  • Klaipėdos valstybinė kolegija / 2 Klasė/kursas
  • Remigijus Kinderis
  • 2011 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
-3
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą