Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Aprangos tinklas: privalumai, trūkumai, marketingas

Aprangos tinklas: privalumai, trūkumai, marketingas

Aprašymas

PowerPoint pristatymas. Istorija. Prekės. Parduotuvės. Konkurentų analizė. Kaina. Tikslinė grupė. Marketingo komunikacijos. Privalumai. Trūkumai.

Ištrauka

"Aprangos" grupė – mažmeninės prekybos lyderė Baltijos šalyse. 2003-ųjų metų pradžioje įmonė pradėjo savo veiklą Latvijojoje, o 2004-aisiais – Estijoje. Šiuo metu "Aprangos" grupė Baltijos šalyse valdo 116 parduotuvių tinklą: 75 – Lietuvoje, 31 – Latvijoje, 10 – Estijoje. "Aprangos" grupę sudaro pagrindinė įmonė APB "Apranga" ir 14 dukterinių įmonių.

2008-aisiais "Aprangos" grupė toliau vykdė planuotą intensyvią plėtros programą. Atidaryta 21 nauja parduotuvė (iš jų 18 Lietuvoje, 1 Latvijoje, 2 Estijoje). 3 parduotuvės uždarytos, siekiant veiklos optimizavimo.

Drabužiai vaikams
Drabužiai moterims
Drabužiai vyrams
Drabužiai nėščiosioms
Aksesuarai
Avalynė vyrams
Avalynė moterims ...

Rašto darbo duomenys
DalykasRinkodaros pristatymas
KategorijaRinkodara
TipasPristatymai
Apimtis12 skaidrių
Literatūros šaltiniai0
Dydis148.78 KB
AutoriusJustina
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2011 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasJ. Kanapickaitė
Švietimo institucijaTarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla
FakultetasVadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft PowerPoint Aprangos tinklas privalumai trukumai marketingas [speros.lt].pptx
 

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Pristatymai
  • 12 skaidrių
  • Tarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla / 1 Klasė/kursas
  • J. Kanapickaitė
  • 2011 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą