Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Aprangos tinklas: privalumai, trūkumai, marketingas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Aprangos tinklas: privalumai, trūkumai, marketingas

Aprašymas

PowerPoint pristatymas. Istorija. Prekės. Parduotuvės. Konkurentų analizė. Kaina. Tikslinė grupė. Marketingo komunikacijos. Privalumai. Trūkumai.

Ištrauka

"Aprangos" grupė – mažmeninės prekybos lyderė Baltijos šalyse. 2003-ųjų metų pradžioje įmonė pradėjo savo veiklą Latvijojoje, o 2004-aisiais – Estijoje. Šiuo metu "Aprangos" grupė Baltijos šalyse valdo 116 parduotuvių tinklą: 75 – Lietuvoje, 31 – Latvijoje, 10 – Estijoje. "Aprangos" grupę sudaro pagrindinė įmonė APB "Apranga" ir 14 dukterinių įmonių.

2008-aisiais "Aprangos" grupė toliau vykdė planuotą intensyvią plėtros programą. Atidaryta 21 nauja parduotuvė (iš jų 18 Lietuvoje, 1 Latvijoje, 2 Estijoje). 3 parduotuvės uždarytos, siekiant veiklos optimizavimo.

Drabužiai vaikams
Drabužiai moterims
Drabužiai vyrams
Drabužiai nėščiosioms
Aksesuarai
Avalynė vyrams
Avalynė moterims ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2012-07-09
DalykasRinkodaros pristatymas
KategorijaRinkodara
TipasPristatymai
Apimtis12 skaidrių
Literatūros šaltiniai0
Dydis148.78 KB
AutoriusJustina
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2011 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasJ. Kanapickaitė
Švietimo institucijaTarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla
FakultetasVadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft PowerPoint Aprangos tinklas privalumai trukumai marketingas [speros.lt].pptx
 

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Pristatymai
  • 12 skaidrių
  • Tarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla / 1 Klasė/kursas
  • J. Kanapickaitė
  • 2011 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą