Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo veiksmų ir priemonių planas: kelionių agentūra "Vianobile"
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Marketingo veiksmų ir priemonių planas: kelionių agentūra "Vianobile"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Aprašymas

Įvadas. "Vianobile" kelionių agentūros marketingo aplinkų analizė. Makroaplinkos analizė. Ekonominė aplinka. Socialinė - kultūrinė aplinka. Politinė – teisinė aplinka. Mokslinė – technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. Mikroaplinkos analizė. "Vianobile" įmonės marketingo komplekso vertinimas. Teikiamų paslaugų ir kainodaros vertinimas. Teikiamos paslaugos. Rėmimo veiksmų ir priemonių vertinimas. Tyrimas ir jo rezultatų analizė. "ViaNovile" įmonės marketingo perspektyvų analizė (SSGG). Marketingo tikslų, strategijų nustatymas. Marketingo veiksmų ir priemonių programa. Išvados. Priedai (2).

Ištrauka

Intensyvios ir agresyvios konkurencijos laikais vis aktualesnis tampa marketingo specialistų organizacijoje poreikis. Globalizacijos procesams tampant vis spartesniems – produktai, paslaugos ir technologijos gali būti lengvai nukopijuojamos, nesuteikdamos garantijų ilgalaikei sėkmei.
Pokyčiai pasaulyje reikalauja naujo požiūrio į vadybą, nes organizacijos pasiekimus lemia mąstymo ir veiklos būdas. Norėdama pasiekti maksimalius rezultatus, organizacija privalo būti novatoriška, lanksti, kūrybinga, kad galutinis vartotojas būtų patenkintas. O šiuos dalykus yra pakankamai sunku įgyvendinti.
Kursiniame darbe pateikiamas kelionių agentūros "ViaNobile" marketingo planas. Marketingo planavimą galima apibūdinti kaip metodą norimiems įmonės rezultatams pasiekti. Rengiant marketingo planą svarbu nuodugniai viską apmąstyti ir sukurti visas veiklos sritis apimantį planą.
Norint, kad įmonė funkcionuotų ir išliktų konkurencinėje kovoje, reikia suformuluoti marketingo tikslus, kurie nusakytų įmonės padėtį ir būdus, kaip tai pasiekti.
Darbo tikslas – parengti kelionių agentūros "ViaNobile" marketingo veiksmų ir priemonių planą.
Darbo uždaviniai:
• atlikti įmonės marketingo aplinkų analizė;
• įvertinti kelionių agentūros marketingo kompleksą;
• atlikti įmonės paslaugų vartotojų anketinę apklausą, bei išanalizuoti gautus duomenis;
• atlikti SWOT analizę;
• parengti marketingo strategijų ir priemonių planą.


RINKODAROS APLINKA – tai visuma už įmonės ribų veikiančių jėgų, darančių tiesioginę ir netiesioginę įtaką įmonės veiklai, jos marketingo sprendimams.
Į marketingo aplinką reikia žiūrėti kaip į vieningą įmonę, veikiančią jėgų visumą, kurioje susipina tiesioginį ir netiesioginį poveikį turinčių veiksnių poveikis. Tačiau analizės patogumui marketingo sprendimams sprendimams svarbios aplinkos sąlygos makroaplinka ir mikroaplinka. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2011-12-05
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis30 puslapių 
Literatūros šaltiniai5
Dydis147 KB
AutoriusViktorija
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2009 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasLygeikienė
Švietimo institucijaKauno kolegija
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word kelioniu agenturos marketingo veiksmu ir priemoniu planas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 30 puslapių 
  • Kauno kolegija / 2 Klasė/kursas
  • Lygeikienė
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą