Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Semiotinė reklamos analizė: alus "Heineken"
   
   
   
-1
naudingas +1 / nenaudingas -2

Semiotinė reklamos analizė: alus "Heineken"

Aprašymas

Semiotinė "Heineken" alaus reklamos analizė. Užduotis - semiotiškai išnagrinėti pasirinktą reklamą, aptariant semiotinės analizės rodiklius.

Ištrauka

Reklamos pradžioje matome vaikiną parduotuvėje. Jis yra paprastas: dėvi eilinius, kasdienius drabužius ir nėra panašus nei į modelį, nei į kokią įžimybę. Todėl galime daryti prielaidą, kad šia reklama orientuojamasi būtent į paprastų vyrų/vaikinų tikslinę grupę. Dar labiau matomo veikėjo paprastumą sustiprina jo apžiūrima prekė ir reklamos žymiklis – makaronai. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2011-11-28
DalykasRinkodaros analizė
KategorijaRinkodara
TipasAnalizės
Apimtis2 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis13.79 KB
AutoriusLina
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2010 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasJ. Svičiulienė
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
FakultetasKauno humanitarinis fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word 2007 Semiotine reklamos analize [speros.lt].docx
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Analizės
  • 2 puslapiai 
  • Vilniaus Universitetas / 1 Klasė/kursas
  • J. Svičiulienė
  • 2010 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
-2
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą