Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Tarptautinės kompanijos marketingo ypatumai: "The Coca-Cola Company"
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Tarptautinės kompanijos marketingo ypatumai: "The Coca-Cola Company"

  
 
 
123456789
Aprašymas

Įvadas. Įmonės aprašymas. "The coca-cola company" rinkodara. "The coca-cola company" SSGG analizė. Išvados.

Ištrauka

Marketingo žinių ir patirties šiandien reikia įvairiuose verslo įmonės valdymo lygiuose dirbantiems vadovams, nepriklausomai nuo to, ar tai prekes gaminanti ir parduodanti ar paslaugas siūlanti įmonė. Šiandien didžioji pasaulio įmonių dauguma veikia ne tik šalies rinkoje, bet ir tarptautinėje. Tokiu būdu ji vykdo tarptautinį marketingą. Aktyvus ir kryptingas įsijungimas į tarptautines rinkas didina ne tik pačios įmonės, bet ir jos atstovaujamos šalies gerovę. Kuo sėkmingesnis įmonės įsijungimas į tarptautines rinkas, tuo jai naudingiau.
Šiame savarankiškame darbe bus analizuojamas sėkmingo tarptautinio marketingo pavyzdys, kuriuo pasirinkta ,,The Coca-Cola Company", dėl savo pripažinimo pasaulyje.
Šio darbo tikslas: išanalizuoti tarptautinės kompanijos ,,The Coca-Cola Company" marketingą.
Šio darbo uždaviniai:
1. Išsiaiškinti ,,The Coca-Cola Company" veiklos pobūdį;
2. Apibūdinti ,,The Coca-Cola Company" marketingą;
3. Išanalizuoti ,,The Coca-Cola Company" stiprybes, silpnybes, galimybes ir grėsmes. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2012-01-02
DalykasRinkodaros namų darbas
KategorijaRinkodara
TipasNamų darbai
Apimtis7 puslapiai 
Literatūros šaltiniai5 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis32.15 KB
AutoriusSaule
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2011 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasKinderis
Švietimo institucijaKlaipėdos valstybinė kolegija
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word 2007 Tarptautines kompanijos marketingo ypatumai [speros.lt].docx
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Namų darbai
  • 7 puslapiai 
  • Klaipėdos valstybinė kolegija / 3 Klasė/kursas
  • Kinderis
  • 2011 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą