Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Pardavimų rėmimai
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Pardavimų rėmimai

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829
Aprašymas

Įvadas. Kas yra marketingas. Marketingo kompleksas. Pardavimų rėmimas. Reklama ir jos funkcijos. Reklamos rūšys. Praktinis panaudojimas. Asmeninis pardavimas. Asmeninio pardavimo privalumai ir trūkumai. Asmeninio pardavimo uždaviniai. Praktinis panaudojimas. Pardavimo skatinimas. Praktinis panaudojimas. Ryšiai su visuomene. Praktinis panaudojimas. Išvados.

Ištrauka

Kiekvieno verslininko, bendrovės pagrindinis uždavinys yra patenkinti pasirinktų tikslinių rinkų pirkėjų tam tikrus poreikius ir iš to gauti pelno. Galbūt įmonė siūlo kokybišką prekę, nustatė jai patrauklią kainą ir naudoja pakankamai tobulą paskirstymo sistemą, tačiau norimos pardavimo apimties vis tiek nepavyksta greitai pasiekti. Tai ypač akivaizdu intensyvios konkurencijos sąlygomis, kai daugelis konkurentų siūlo gana panašias prekes. Labiausiai tikėtina tokios problemos priežastis – potencialūs pirkėjai tik atsitiktinai sužino apie prekę, jiems niekas tinkamai nepaaiškina siūlomos prekės privalumų, neskatina jos pirkti. Tuomet tenka imtis specialių veiksmų, kurie ištaisytų šią spragą. O tam yra naudojamas marketingo komplekso elementas – rėmimas.
Pardavimų rėmimas – tai procesas, kurio metu užmezgamas ryšys tarp įmonės (informacijos siuntėjo) ir klientų, pirkėjų, vartotojų (informacijos priėmėjų). Pagrindinis šio ryšio tikslas – pasiekti, kad vartotojai reaguotų į pateikiamą informaciją. Labiausiai laukiama atsakomosios reakcijos forma – įmonės prekių. Siekiant šios pageidaujamos reakcijos, didelę reikšmę turi ne tik perduodamos informacijos turinys, bet ir jos perdavimo būdas bei pateikta forma, laikas.
Šiame kursiniame darbe siekta išsiaiškinti:
Marketingo sampratą;
Marketingo komplekso sampratą;
Pardavimų rėmimo sampratą ir struktūrą;
Reklamos funkcijas, tikslus ir reikšmę;
asmeninio pardavimo funkcijas, uždavinius, privalumus bei trūkumus;
pardavimų skatinimo funkcijas, tikslus ir reikšmę;
ryšių su visuomene funkcijas, tikslus ir reikšmę.
Marketingo teorinį pagrindą sudaro ekonomikos teorijos, sociologijos, psichologijos, vadybos, statistikos mokslai. Ekonomikos teorija teikia žinių ir siūlo atsakymus į daugelį klausimų, susijusių su rinkos ūkio problemomis. Psichologija padeda sužinoti apie vartotojų motyvaciją, elgesį. Marketingo planavimo, strategijos, kontrolės metodologiniai pagrindai kyla iš vadybos disciplinos. Sociologija padeda išsiaiškinti visuomenės sandarą bei pirkėjų ir vartotojų segmentus, o statistika laikoma kiekybinių marketingo tyrimų metodiniu pagrindu. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2012-01-25
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis26 puslapiai 
Literatūros šaltiniai7 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis184.73 KB
AutoriusJonas
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2011 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasAndrius Kęstutis Vyskupaitis
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasTransporto inžinerijos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word 2007 Pardavimu remimai [speros.lt].docx
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 26 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Andrius Kęstutis Vyskupaitis
  • 2011 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą