Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Paslaugų paklausos vertinimas: grožio salonas "Irmina"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Paslaugų paklausos vertinimas: grožio salonas "Irmina"

  
 
 
123456789101112131415161718192021
Aprašymas

Įvadas. Situacijos analizė. Tyrimo metodologija. Imties dydžio nustatymas. Tyrimo rezultatai. Grožio salonus lankančiųjų tendencija. Grožio salono "Irmina" lankytojų tendencija. Lankytojų dažnumas. Informacijos šaltiniai. Lankymosi tendencija. Apsilankymo trukmė. Paslaugų žinomumas. Keleto paslaugų naudojimasis vieno apsilankymo metu. Populiariausios paslaugos. Teikiamų paslaugų kokybė. Teikiamų paslaugų kainos. Klientų aptarnavimas. Suma už paslaugas. Respondentų lytis. Respondentų amžius. Respondentų socialinė padėtis. Respondentų šeimyninė padėtis. Respondentų pajamos per mėnesį. Išvados ir siūlymai.

Ištrauka

Marketingo tyrimai - tai marketingo valdymo problemų sprendimui reikalingos informacijos paieška, rinkimas, apdorojimas ir analizė. Praktinis tyrimo naudingumas leis: įvertinti situaciją, numatyti galimus pokyčius, apibrėžti naujus tikslus, parengti strategijas, suformuoti marketingo priemones.
Pagrindiniai marketingo tyrimų tikslai visada siejasi su esamos bei potencialios rinkos pažinimų ir informacijos apie ją perteikimų vadybos sprendimus priimantiems asmenims ir padaliniams. Vadybai labai daug padeda kvalifikuotų marketingo tyrėjų rekomendacijos, kokiu būdu geriausiai galima tenkinti vartotojų norus ir poreikius. Kita vertus, bet kuris verslas rinkoje, ar tai būtų gamyba, prekyba, ar paslaugų teikimas, turėdamas tinkamą ir gerą informaciją gali padidinti savo veiklos patikimumą ir pelningumą.
Marketingo tyrimai:
a) sumažina priimamų verslo sprendimų riziką;
b) per grįžtamąjį ryšį padeda atskleisti marketingo komplekso gerąsias ir blogąsias puses ir, priklausomai nuo tikslinės rinkos, sukurti veiksmingą marketingo kompleksą;
c) padeda nustatyti naujos prekės sėkmės potencialą ir išvengti vėlesnės situacijos taisymo.

Tyrimo problema – nežinoma populiariausia grožio salono "Irmina" paslauga, lemiant įvairiems vartotojų pasirinkimo kriterijams.
Temos aktualumas – svarbu ištirti, kokiomis grožio salono "Irmina" paslaugomis dažniausiai naudojasi Marijampolės miesto gyventojai.
Tyrimo objektas – grožio salono ,,Irmina" paslaugos.
Tyrimo tikslas –- išsiaiškinti grožio salono ,,Irmina" teikiamų paslaugų paklausumą.
Tyrimo uždaviniai:
• aptarti statistinius duomenis apie grožio salono "Irmina" paslaugas;
• pateikti tyrimo metodologiją;
• išanalizuoti tyrimo rezultatus;
• įmonei pateikti pasiūlymus.
Tyrimo respondentai: Marijampolės miesto gyventojai.
Tyrimo metodai: kiekybinis tyrimo metodas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2012-01-26
DalykasRinkodaros tyrimas
KategorijaRinkodara
TipasTyrimai
Apimtis18 puslapių 
Literatūros šaltiniai6
Dydis67.99 KB
AutoriusVaida
Viso autoriaus darbų7 darbai
Metai2011 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasA. Pabedinskienė
Švietimo institucijaMarijampolės kolegija
FakultetasVerslo ir technologijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Grozio salono paslaugu paklausos vertinimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Tyrimai
  • 18 puslapių 
  • Marijampolės kolegija / 3 Klasė/kursas
  • A. Pabedinskienė
  • 2011 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą