Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Įmonės rinkodaros analizė: UAB "Tashe"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės rinkodaros analizė: UAB "Tashe"

Aprašymas

Rinkodaros namų kontrolinis darbas. Įvadas. Rinkodaros komplekso elementai. Įmonės rinkodaros orientacija. Mikroaplinka. Makroaplinka. Įmonės rinkos analizė Lietuvoje. Vartotojų rinkos segmentavimas. Vartotojo elgesio faktoriai prekių pirkimui. Prekės politika. Kainų politika. Pateikimo politika. Rėmimo politika. Išvados. Priedai (5).

Ištrauka

Rinkodara – tai viena svarbiausių verslo planavimo dalių, apimanti didelę dalį pelnui didinti skirto proceso ir pelningos ateities planavimą. Tai visuma veiksnių, kurie paruošia, padeda, pritaiko produktus pardavimui rinkoje. Tam turi būti panaudojami išsamūs rinkodaros veiksmai – rinkodaros tyrimai, planuojant, nustatant kainas, idėjų, prekių paskirstymą, siekiant sukurti mainus, patenkinančius vartotojų tikslus.
Rinkodaros tyrimai – tai rinkodaros valdymo problemų sprendimui reikalingos informacijos paieška, rinkimas, apribojimas, analizė.
Darbo aktualumas tai, kad kiekviena įmonė turi atlikti įmonės rinkodaros analizę tam, kad būtų užtikrinti geri, pelningi įmonės rezultatai
Darbo tikslas – pateikti UAB ,,Tashe" įmonės rinkodaros analizę.
Uždaviniai:
1. apibūdinti įmonės rinkodaros kompleksą ir orientaciją;
2. išanalizuoti įmonės rinkodaros aplinkas;
3. išanalizuoti vartotojo elgseną;
4. apibūdinti naujų prekių kūrimo politiką.
Darbo metodai – mokslinės teorinės literatūros ir kitų informacijos šaltinių analizė

Rinkodaros kompleksas – tai visuma tarpusavyje susijusių veiksnių ir sprendimų įgaliojančių (leidžiančių) patenkinti vartotojo poreikius ir pasiekti įmonės tikslus.
Rinkodaros koncepcija besiremiančios firmos tikslas – patenkinti vartotojų poreikius ir gauti pelną. Tad visų pirma rinkodaros veiksnių centras – vartotojas ir jo poreikiai. Tenkindama šiuos poreikius, firma daro sprendimus, susijusius su pačia preke, jos kaina, jos pateikimu pirkėjui ir rėmimu. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2012-05-18
DalykasRinkodaros namų darbas
KategorijaRinkodara
TipasNamų darbai
Apimtis20 puslapių 
Literatūros šaltiniai3
Dydis2.06 MB
Autoriusaurimas
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2010 m
Klasė/kursas1
Švietimo institucijaPanevėžio kolegija
FakultetasVerslo ir technologijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones rinkodaros analize [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Namų darbai
  • 20 puslapių 
  • Panevėžio kolegija / 1 Klasė/kursas
  • 2010 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą