Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Rinkodaros laboratoriniai darbai

Rinkodaros laboratoriniai darbai (5 darbai)

Rūšiuoti pagal
  • Aplinkos analizė, perspektyvų tyrimas

    Užduotis. Išanalizuokite makroaplinkos veiksnius, turinčius didžiausią įtaką salono (įmonės) veiklai ar pasirinktai prekei. Atlikite perspektyvų tyrimą (SSGG analizę). Išsiaiškinkite veiklos privalumus ir trūkumus, numatykite pavojus ir galimybes. Svarbiausi makroaplinkos veiksniai, įtakojantys įmonės veiklą: Ekonominė aplinka. Politinė – teisinė aplinka. Socialinė – kultūrinė aplinka. Gamtinė aplinka. Mokslinė – technologinė aplinka. Konkurencinė aplinka. SWOT analizė.
    Rinkodara, laboratorinis darbas(5 puslapiai)
    2007-01-23
  • Kainų stebėjimo fiksavimas ir analizavimas

    Įvadas. Produkto apibūdinimas. Kainų analizė. Išvados. Darbas iliustruotas diagramomis.
    Rinkodara, laboratorinis darbas(6 puslapiai)
    2007-05-05
  • Marketingas (53)

    5 marketingo laboratoriniai darbai. Pajamų, kaštų ir pelno sąveika. Tikslinis marketingas. Rinkos segmentavimas pagal demografinius požymius. Pardavėjo analizė. Intensyvus ir atrankinis paskirstymas.
    Rinkodara, laboratorinis darbas(14 puslapių)
    2008-01-16
  • Marketingas ir verslo orientacijos (3)

    Pateikti 3-4 autorių požiūrį į verslo orientacijos sampratą ir į rinkos orientaciją. Pateikti požiūrių analizę ir savo apibrėžimus. Pateikti 3 autorių nuomonę apie verslo orientacijų rūšis: nurodyti kriterijus (pagal ką klasifikuojama) ir trumpai apibūdinti kokios rūšys (naudoti grafines/schemines priemones ir pavyzdžius iš Lietuvos ir užsienio praktikos). Gamybos koncepcija. Prekės koncepcija. Pardavimo koncepcija. Marketingo koncepcija. Socialinio – etinio marketingo koncepcija. Prekės koncepcija.
    Rinkodara, laboratorinis darbas(16 puslapių)
    2007-02-23
  • Produkto modifikavimas (9)

    2 laboratorinis darbas. Naujo produkto kūrimo procesas. Prekės modifikavimas. Išvados.
    Rinkodara, laboratorinis darbas(9 puslapiai)
    2009-10-22