Šperos.lt > Rinkodara > Marketingo tyrimas. Metodologija ir metodika

Marketingo tyrimas. Metodologija ir metodika

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.7
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Tyrimo metodologija ir metodika. Tyrimo objektas, tikslas, uždaviniai, tiriamieji klausimai, hipotezės. Tyrimo planas. Išvados. Apšvietimo prietaisų klasifikacija. Išvados. Priedai.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

12 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno Technologijos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 15.68 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą