Klaidinanti reklama. Pateikiamas nedidelis bet turintis didelės reikšmės skirtumas. Prekės demonstruojamos dirbtinai sukurtose sąlygose. Vartojamos dviprasmybės, galinčios lengvai suklaidinti vartotojus. Sudaromas įspūdis, kad prekė pasižymi ypatingomis savybėmis, nors iš tikro jų neturi arba jos yra menkavertės. Sudaromas įspūdis, kad vienos ar kitos prekės privalumai būdingi tik reklamuojamos firmos gaminiui. Sudaromas įspūdis, kad prekė turi būtinų, naudingų ar ypatingų žmogui ir jo aplinkai savybių. Sudaromas įspūdis, kad žinomas asmuo ar organizacija naudoja reklamuojamą prekę. Nepateikiama būtina informacija. Nepagrįsti tvirtinimai. Pritraukiamas pirkėjų dėmesys, o paskui parduodamos kitos prekės ar paslaugos. Aiškiai neapibrėžiamas skleidžiamos informacijos reklaminis pobūdis. Apgaulė elektroninės prekybos metu. Intelektualinės nuosavybės pažeidimai.