Šperos.lt > Rinkodara > Viešojo administravimo įstaigų ir jų veiklos įvaizdžio formavimas, naudojant efektyvias marketingo priemones

Viešojo administravimo įstaigų ir jų veiklos įvaizdžio formavimas, naudojant efektyvias marketingo priemones

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvaizdis Kas tai? Identiteto apibūdinimas. Šalies įvaizdis. Asmenybės įvaizdis. Įvaizdžio apibrėžimas. Teigiamo įvaizdžio nauda organizacijai. Viešojo administravimo ir marketingo galimi ryšiai. Viešojo administravimo sferos socialinio psichologinio palaikymo būtinybė. Negatyvaus(tobulintino) viešojo administravimo įstaigų įvaizdžio susidarymo priežastys. Darbuotojų atsakomybės stoka. Pokyčių ignoravimas. Prievartos pojūtis. Konfliktai organizacijoje. Viešosios politikos funkciniai skirtumai. Marketingo kaip mokslo, galinčio išspręsti kai kurias viešojo administravimo įstaigų problemas, apibūdinimas. Marketingo priemonių naudojimas viešojo administravimo įstaigų įvaizdžio kūrime. Parama. Rėmimas. Ryšiai su visuomene. Reklama. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

17 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 32.9 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą