Šperos.lt > Rinkodara > Nuolaidų politikos analizė

Nuolaidų politikos analizė

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.4
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Marketingo samprata. Kainos samprata ir reikšmė. Nuolaidų samprata. Nuolaidų politika Lietuvos įmonėse. Nuolaidų politikos analizė. Gamintojo pardavimo skatinimo veiksmai, nukreipti į galutinius vartotojus. Gamintojo pardavimo skatinimo veiksmai, nukreipti į prekybininkus. Prekybininkų naudojami pardavimo skatinimo veiksmai. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

13 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 29.32 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą