Šperos.lt > Rinkodara > Įmonės marketingo veiklos analizė: AB "Umega"

Įmonės marketingo veiklos analizė: AB "Umega"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.7
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. AB "Umega" veiklos apibūdinimas. AB "Umega" makro ir mikro aplinkos tyrimas. AB "Umega" makroaplinkos tyrimas. AB "Umega" mikroaplinkos tyrimas. AB "Umega" SWOT analizė. Rinkos tyrimas. Rinkos apibūdinimas, dydis, augimo tempai. Įmonės prognozės. Tikslinė rinka. Vartotojų apklausa. Konkurentų analizė. AB "Umega" pagrindiniai konkurentai. Konkurentų siūlomos prekės. Konkurentų vartotojai. Konkurentų privalumai ir trūkumai lyginant su įmone AB "Umega". Sritys, keliančios daugiausia rūpesčių. Įmonės marketingo komplekso elementų analizė. Prekių asortimento formavimas. Kainodaros politika. Prekių paskirstymo analizė. Rėmimo komplekso analizė. Išvados ir pasiūlymai.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

27 psl.

Lygis:

0 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Utenos kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 54.02 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą