Šperos.lt > Rinkodara > Reklamos ekonominis vaidmuo

Reklamos ekonominis vaidmuo

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.4
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Reklamos kilmė psichologiniu aspektu. Reklamos funkcijos, jos privalumai ir trūkumai. Reklamos funkcijos. Reklamos privalumai. Reklamos trūkumai. Reklamos panaudojimas skirtingose ekonominėse terpėse ir jos poveikis kriziniu laikotarpiu. Reklamos panaudojimas skirtingose ekonominėse terpėse. Reklamos poveikis kriziniu laikotarpiu. Reklamos biudžetas. Reklamos kūrėjai ir nešėjai, jų atliekamos funkcijos. Reklamos kūrėjai. Branding’as. Reklamos nešėjai. Reklamos efektyvumas. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

18 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vytauto Didžiojo Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 52.36 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą