Šperos.lt > Rinkodara > Marketingo tyrimai ir jų procesas

Marketingo tyrimai ir jų procesas

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.6
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Marketingo tyrimas. Marketingo tyrimų proceso etapai. Marketingo tyrimų kilmė. Marketingo tyrimų reikšmė sprendimų procesui. Marketingo tyrimų reikšmė vadybai. Sėkmingo marketingo tyrimo reikalavimai. Marketingo tyrimų naudojimas. Marketingo tyrimų naudojimas įvairiuose prekės gyvavimo ciklo etapuose. Laboratoriniai ir lauko tyrimai. Tarptautinių rinkų tyrimai. Antrinių duomenų panaudojimas. Nemokama informacija. Pirminiai tyrimai. Marketingo tyrimų tikslai ir sritys. Marketingo tyrimų rūšys ir metodai. Faktoriai, lemiantys rezultatų tikslumą. Marketingo galimybės televizijoje, radijuje ir Internete. Marketingo taikymo problemos Lietuvoje. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

8 psl.

Lygis:

1 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Failo tipas:

Microsoft Word 18.66 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą