Šperos.lt > Rinkodara > Strateginio planavimo esmė ir reikšmė

Strateginio planavimo esmė ir reikšmė

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
10.0
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Rinkodaros strategija. Rinkodaros planavimas. Rinkodaros strateginio planavimo reikšmė. Strateginio planavimo esmė. Marketingo strateginio planavimo proceso stadijos. Analizės stadija. Veiklos stadija.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

10 psl.

Lygis:

0 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Lietuvos aukštoji jūreivystės mokykla

Failo tipas:

Microsoft Word 16.5 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą