Įvadas. Teorinė dalis. Pagrindiniai kainų sudarymo principai. Kainos samprata ir esmė. Kainodaros tikslai. Rinkos poveikis kainai. Kaštų poveikis kainai. Konkurentų kainų ir prekių analizė. Kainos nustatymo metodai. Visuminių kaštų metodas. Nenuostolingumo metodas. Kintamųjų kaštų metodas. Einamosios kainos metodas. Vertinio reikšmingumo metodas. Konkurencinių pasiūlymų metodas. Galutinės kainos nustatymas. Kainodaros strategija. Nugriebimo strategija. Skverbimosi strategija. Kainos ir kokybės strategija. Į konkurentus orientuota strategija. Praktinė dalis. UAB "Klaipėdos statybinės medžiagos" – prekybos centras "Gulsena" apibūdinimas. Prekybos centro "Gulsena" teisinė veiklos organizavimo forma. Prekybos centro "Gulsena" ūkinė-komercinė veikla. Prekybos centro "Gulsena" produktų realizavimo rinkų analizė. Prekybos centro "Gulsena" rinkos trumpas apibūdinimas. Rinkos identifikavimas, konkurentai ir jų rinkos dalys. Prekybos centro "Gulsena" prekių kainų nustatymo principai. Gaminio kainos kalkuliavimas. Produkto pardavimo vartotojui kainos nustatymas. Importo kainų kalkuliavimas. Optimalaus kainų lygio nustatymas. Prekybos centro "Gulsena" kainodaros strategija. Pirkimo (pardavimo) pasiūlymo formavimas. Pirkimo – pardavimo kontrakto sudarymas. Išvados ir pasiūlymai.