Šperos.lt > Rinkodara > Viešbučio marketingo tyrimas: "Baltpark"

Viešbučio marketingo tyrimas: "Baltpark"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.5
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Įmonės misija, tikslai, rinkodaros tikslas. Kas yra SWOT? Kuo remiantis atliekame rinkos tyrimą? Įmonės komplekso sudedamosios dalys. "Baltpark" viešbučio misija, tikslai, rinkodaros tikslas. "Baltpark" viešbučio perspektyvų tyrimas. "Baltpark" viešbučio bendrosios rinkodaros strategijos. "Baltpark" komplekso elementų analizė. "Baltpark" viešbučio strategija. Viešbučio "Baltpark" rinkos tyrimas. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

16 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 32.12 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą