Šperos.lt > Rinkodara > Marketinginė produkto koncepcija

Marketinginė produkto koncepcija

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.6
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
Aprašymas:
Marketinginė produkto koncepcija. Pagrindinė nauda. Pagrindinis produktas. Laukiamas produktas. Papildytas produktas. Potencialus produktas. Konkurenciniai lygiai. Konkurencija tiksliniame segmente. Produkto kategorijos konkurencija. Esminės naudos konkurencija. Konkurencija dėl vartotojų biudžeto. Vartotojo biudžetas.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Namų darbai
Kategorija:
Apimtis:

4 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno Technologijos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 25.35 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą