Įvadas. Vidiniai ir išoriniai įmonės veiksniai. Marketingo ryšys su kitomis įmonės veiklos sferomis. Konkurencinės aplinkos vieta marketingo sistemoje. Konkurencinės aplinkos tyrimas, analizė ir panaudojimas įmonės tikslams. Konkurencijos ypatumų nustatymas. Informacijos apie konkurentus rinkimas ir analizė. Konkurencinio sugyvenimo formos. Teisinis konfliktų sprendimas. Bendradarbiavimo suderinimas. Rinkos dalies taktikos. Konkurencinės strategijos pasirinkimas. Galimybės ir strateginės užduotys. Prognozuojamos konkurentų reakcijos įvertinimas. Praktiniai sprendimai. Konkurencinis pranašumas kaip pagrindinis marketingo veiksnys. Kaip konkurencinis pranašumas įgyjamas. Konkurencinio pranašumo pagrindo nustatymas. Galimybių įgyti konkurencinį pranašumą, išsiaiškinimas. Konkrečių strategijų kūrimas. Konkurentų reakcijos numatymas. Išvados. Priedai (3).