Šperos.lt > Rinkodara > Paslaugų pristatymas

Paslaugų pristatymas

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
10.0
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Procesas (paslaugos pristatymas). Įžanga. Skirkime dėmesį patirčiai. Suvokimo svarba. Serviso kokybė – procesas ir jo valdymas. Kliūtys. Susitelkimas atlikime. Planas arba projektas. Lovelock išklotinės. Kaip paslauga yra pristatoma. Paslaugų išklotinė. Bendravimo stilius. Bendravimo tipas. Nepastovių reikalavimų dažnumas. Paslaugų netikėtumo tipo klasifikacija. Kintamumas, prisitaikymas. Darbo detalės. Paslaugų planas. Veiksmo standartai. Kliento dalyvavimas. Dalyvaujančio kliento įtaka. Rėmimo sistema. Apmokymas. Motyvacija. Kontrolė. Pažadai ir pristatymas. Pristatymo sistema turėtų.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Konspektai
Kategorija:
Apimtis:

13 psl.

Lygis:

4 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Failo tipas:

Microsoft Word 23.43 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą