Šperos.lt > Rinkodara > Įmonės analizė: alkoholinių gėrimų gamyba AB "Alita" (2)

Įmonės analizė: alkoholinių gėrimų gamyba AB "Alita" (2)

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įmonės charakteristika. Kontaktai. AB "Alita" SWOT analizė. Produkto marketingo komplekso apibūdinimas. Produkcija. Šampanas "Alita Cattier". Vartotojai. Eksportas. Įmonės asortimentas. Tikslinė rinka ir marketingo strategija. Brendis "ALITA". Degtinė "Premium gera". Konkurentų analizė. Pagrindiniai konkurentai. Pagrindinė konkurentų analizė. Makroaplinka. Rinkos dydis. Veiklos analizė. Rinkodaros strategijos formavimas.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

12 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Failo tipas:

Microsoft Word 53.7 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą