Šperos.lt > Rinkodara > Kainodaros strategija (2)

Kainodaros strategija (2)

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Kainų politikos reikšmė, rengiant kainodaros strategiją. Kai kurie kainodaros strategijos atvejai. Būdai nuspėti galimą konkurentų reakciją ir veiksmus. Sprendimų priėmimas dėl kainos ir firmos reputacija. Mažmeninės, lengvatinės ir lanksčios kainos. Lanksčios kainos. Reakcija į konkurentų sumažintą kainą. Kainų nustatymo strategija. Kainų lygio pasirinkimas. Dabartinė kainodaros sistema Lietuvoje. Lietuvos kainų ir kainodaros svarbiausieji bruožai. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

23 psl.

Lygis:

5 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Aleksandro Stulginskio universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 60.03 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą