Aplinkos veiksnių įtaka įmonėjeRinkodara, referatas
(12 puslapių)
Pagrindinės sąvokos. Įvadas. Darbo tikslas - išanalizuoti UAB "X" marketingo aplinkos veiksnius. Marketingo aplinkos samprata. Įmonės mikroaplinka. Įmonė teikia transporto nuomos paslaugas. Įmonės makroaplinka. Aplinkos veiksnių įtaka UAB "X". Bendri duomenys apie UAB "X". Marketingo aplinkos įtaka UAB "X". Įmonės mikroaplinkos įtaka įmonei. Įmonės makroaplinkos įtaka įmonei. Išvados. Skaityti daugiau
Aplinkos veiksnių įtaka vartotojų elgsenaiRinkodara, referatas
(8 puslapiai)
Vartotojų savybių atskleidimas remiantis esminiais faktoriais. Grupių įtaka vartotojų elgesiui. Socialinių klasių įtaka vartotojo elgsenai. Šeima ir jos įtaka vartotojų elgsenai. Kultūros įtaka vartotojo elgsenai. Mikrokultūros (subkultūros) įtaka vartotojo elgsenai. Demografinių veiksnių įtaka vartotojo elgsenai. Išvados. Skaityti daugiau
Įvadas. Apsisprendimas tenkinti vartotoją. Vartotojai. Marketingas. Išvados. Skaityti daugiau
Asmeninio pardavimo privalumai įmonėje "Oriflame"Rinkodara, kursinis darbas
(24 puslapiai)
Asmeninio pardavimo privalumai "Oriflame" įmonėje. Įvadas. Teorinė dalis. Asmeninio pardavimo reikšmė. Asmeninio pardavimo bruožai. Asmeninio pardavimo uždaviniai. Užsakymo gavimas. Užsakymų priėmimas. Pardavimo palaikymo veikla. Asmeninio pardavimo formos. Asmeninio pardavimo procesas. Pirkėjų paieška. Kontaktų planavimas. Kontaktų užmezgimas. Prekės pristatymas ir demonstravimas. Įtikinimas. Sandorio sudarymas. Bendradarbiavimo garantijos. Asmeninio pardavimo privalumai. Asmeninio pardavimo trūkumai. Tyrimo metodika ir organizavimas. Įmonės charakteristika. Tyrimo eiga. Tiriamoji dalis. Tyrimo rezultatai. Rezultatų aptarimas. Išvados ir pasiūlymai. Priedas (1). Skaityti daugiau
Asmeninis pardavimasRinkodara, referatas
(7 puslapiai)
Profesionalaus asmeninio pardavimo etika ir vertybės. Priėjimo etapas. Apklausos etapas. Pristatymo etapas. Patikimumo etapas. Derybų etapas. Užbaigimo etapas. Skaityti daugiau
Asmeninis pardavimas (2)Rinkodara, referatas
(17 puslapių)
Įvadas. Asmeninio pardavimo reikšmė ir turinys. Asmeninio pardavimo privalumai ir trūkumai. Asmeninio pardavimo bruožai. Prekybos agento reikšmė asmeniniame pardavime. Prekybos agento bruožai. Asmeninio pardavimo uždaviniai. Užsakymo gavimas. Užsakymų priėmimas. Pardavimo palaikymo veikla. Asmeninio pardavimo procesas. Potencialių klientų žvalgyba. Pirkimo ketinimų išaiškinimas. Prekės propagavimas. Veikla po pardavimo. Asmeninio pardavimo formos – pardavėjų tipai. Asmeninis pardavimas didmeninėje ir mažmeninėje prekyboje. Asmeninio pardavimo didmeninėje prekyboje ypatumai. Asmeninio pardavimo mažmeninėje prekyboje ypatumai. Išvados. Priedai (3). Skaityti daugiau
AsortimentasRinkodara, referatas
(15 puslapių)
Asortimentas. Asortimento skirstymas. Prekių asortimento skaidymas. Asortimento charakteristikos. Asortimento formavimas. Drabužių klasifikacija. Viršutinių ir lengvųjų viršutinių drabužių asortimentas. Praktinė dalis. Skaityti daugiau
Asortimento formavimo politikos efektyvumo tyrimas: prekybos centras "MAXIMA X-969"Rinkodara, kursinis darbas
(29 puslapiai)
Įvadas. Asortimento politika. Asortimento politikos tikslai. Asortimento formavimas ir valdymas. Marketingo tyrimai. Prekybos rinkų tyrimų procesas, tipai ir metodai. Rinkos tyrimo metodų taikymo galimybės. Kiekybiniai tyrimo metodai. Prekybos centro "Maxima X" charakteristika. Kokybės kontrolė. Geriausios kainos. Taiklus asortimentas. "Maxima X-969" prekybos centro asortimento tyrimas. Išvados. Priedas. Skaityti daugiau
Asortimento politika (2)Rinkodara, referatas
(13 puslapių)
Įvadas. Asortimento politikos ir struktūros samprata. Asortimento politiką lemiantys veiksniai. Asortimento politikos tikslai. Asortimento politikos strateginės orientacijos. Asortimento politikos operatyvinės orientacijos. Išvados. Priedai (2). Skaityti daugiau
Asortimento politikos formavimas "Senukų" įmonėjeRinkodara, kursinis darbas
(23 puslapiai)
Įvadas. Asortimento politikos ir asortimento struktūros sampratos. Asortimento politiką lemiantys veiksniai. Asortimento politikos tikslai ir strateginės bei operatyvinės orientacijos. Asortimento politikos strateginės orientacijos. Asortimento valdymo strategijos. Asortimento analizė. Tyrimo eiga. Išvados. Anketa. Skaityti daugiau
Asortimento politikos formavimas prekybos centruoseRinkodara, kursinis darbas
(21 puslapis)
Įvadas. Asortimento politikos ir asortimento struktūros sampratos. Asortimento politikos ciklai ir strategines bei operatyvines orientacijos. Anketos duomenų analizė. Išvados. Priedas (1). Skaityti daugiau
Atvykstamasis ir išvykstamasis turizmas LietuvojeRinkodara, pristatymas
(17 skaidrių)
PowerPoint pristatymas. Marketingo statistika. Atvykstamasis turizmas. Apsilankiusių užsienio piliečių Lietuvoje. Apsilankiusių užsienio piliečių Lietuvoje pagal šalis. Keliavimo būdai. Keliavimo tikslai. Bendras nakvynių skaičius. Nakvynių skaičius pagal šalis. Nakvojantys ir vienadieniai. Išvados. Išvykstamasis turizmas. Užsienyje lankėsi Lietuvos gyventojų. Apgyvendinimas (viešbučiuose). Turizmo mokėjimai. Nacionalinė sąskaityba ir prekyba. Išvyko su kelionių organizatoriais. Išvyko turistų su kelionių organizatoriais pagal šalis. Keliavimo būdai. Skaityti daugiau
AUDI automobilių pardavimaiRinkodara, pristatymas
(8 skaidrės)
PowerPoint pristatymas. AUDI automobilių pardavimai. Pardavimų rodikliai. Naujų modelių populiarumo augimas. Metinės pardavimų apimtys. Skaityti daugiau
Automobilių reklaminių antraščių vyriškuose ir moteriškuose žurnaluose analizėRinkodara, referatas
(12 puslapių)
Reklaminių antraščių žurnaluose analizė: teorinis aspektas. Reklamos žurnaluose specifika. Reklaminės antraštės samprata ir svarba reklaminiam tekstui. Automobilių reklaminių antraščių vyriškuose ir moteriškuose žurnaluose analizė: praktinis aspektas. Automobilių reklaminių antraščių vyriškuose žurnaluose analizė. Automobilių reklaminių antraščių moteriškuose žurnaluose analizė. Automobilių reklaminių antraščių vyriškuose ir moteriškuose žurnaluose lyginamoji analizė. Skaityti daugiau
Azotinių trąšų rinkodaros sprendimai: AB "Achema"Rinkodara, referatas
(13 puslapių)
Įvadas. AB "Achema" veiklos charakteristika. AB "Achema" veiklos pristatymas. AB "Achema" azotinių trąšų gamyba ir pardavimai. AB "Achema" produkcijos paskirstymas. AB "Achema" išorinės aplinkos analizė. AB "Achema" aplinkos įvertinimas PEST metodu. AB "Achema" rinkodaros strategijos nustatymas SPACE metodu. AB "Achema" rinkos segmentacija. AB "Achema" azotinių trąšų palyginimo analizė. GRID analizė. Porinio palyginimo analizė. Karbamido rinkodaros sprendimų analizė. Karbamido kainodaros analizė. Sąrašai ir dvimačiai sąrašai. Išvados. Skaityti daugiau
Baltijos šalių mokslinė techninė aplinkaRinkodara, namų darbas
(5 puslapiai)
Įvadas. Lietuvos, Latvijos bei Estijos mokslinė-technologinė plėtra. Išlaidos moksliniams tyrimams ir eksperimentinei plėtrai. Grafikas rodo Baltijos šalių aukštųjų mokyklų ir kolegijų skaičių bei studentų skaičių augimą. Turinčių interneto prieigą verslo įmonių procentas, 2005 m. Latvijos programinės įrangos pramonės vertė. Lietuvos mokslininkams yra taip pat kuo didžiuotis. Estijos mokslininkų delegacijos nariai. Išvados. Skaityti daugiau
Bendravimo su klientais analizėRinkodara, pristatymas
(15 skaidrių)
PowerPoint pristatymas. Bendravimui su klientais užtikrinti firmos naudojasi. Reklama. Reklamos strateginėje analizėje būtina nustatyti. Propaganda. Visuomeninės nuomonės kūrimo uždaviniai. Prekybos agentai. Strateginė prekybos agentų analizė apima. Klientų stimuliavimas. Naudojamos vartotojo stimuliavimo priemonės. Naudojamos prekybos sferos stimuliavimo priemonės. Skaityti daugiau
Bendrieji reklamos aspektaiRinkodara, referatas
(13 puslapių)
Įvadas. Reklamos apibūdinimas, esmė ir ryšys su kitais mokslais. Reklamos istorijos apžvalga ir formavimasis iki 1950m. Reklamos kaip proceso sudėtis. Reklamos funkcijos. Reklamos biudžetas. Reklamos priemonių pasirinkimas. Reklamos priemonės. Šiuolaikinė reklama. Išvados. Skaityti daugiau
Bevielio radijo ryšio prieigos tinklų vystymas ir paslaugų tiekimasRinkodara, kursinis darbas
(25 puslapiai)
Projekto pristatymas. Rinkodaros planas. Prognozuojami Lietuvos elektroninių ryšių rinkos pokyčiai ir plėtra, pradėjus teikti paslaugas. Prognozuojami paslaugų pardavimai, pajamos ir užimama rinkos dalis pradėjus teikti paslaugas. Rinkodaros strategija. Produkto strategija. Kainos strategija. Rėmimo strategija. Platinimo strategija. Rinkodaros plano jautrumo analizė. Finansinis planas. Investicijų poreikis ir struktūra. Investicijų Finansavimo šaltiniai. Finansinės prognozės. Pajamos.Sąnaudos. Pelno (nuostolių) ataskaita. Pinigų srautų ataskaita. Projekto rizika ir atsiperkamumas. Išvados ir bendra informacija apie konkursą. Darbas iliustruotas diagramomis. Skaityti daugiau