(8 puslapiai)
Kaip gimsta noras konkuruoti. Konkurencijos samprata ir jos rūšys. Konkurencinės rinkos paklausos struktūra. Konkurencija Lietuvoje ir Europos sąjungoje. Skaityti daugiau(1602 darbai)
(8 puslapiai)
Kaip gimsta noras konkuruoti. Konkurencijos samprata ir jos rūšys. Konkurencinės rinkos paklausos struktūra. Konkurencija Lietuvoje ir Europos sąjungoje. Skaityti daugiau(11 skaidrių)
PowerPoint pristatymas. Penkių jėgų modelio analizė. Tobula konkurencija. Gryna monopolija. Oligopolija. Koncentracijos laipsnį apibūdina tokios charakteristikos. Skaityti daugiau(12 puslapių)
Įvadas. Konkurentų analizė. Įmonės konkurentų nustatymas. Konkurentai pramonės šakoje. Konkurentai rinkoje. Konkurentų tikslų apibrėžimas. Konkurentų strategijų nustatymas. Konkurentų pranašumų ir trūkumų nustatymas. Konkurentų atsakomųjų veiksmų įvertinimas. Pasirinkimas, kuriuos konkurentus pulti, o kurių vengti. Stiprūs ir silpni konkurentai. Artimi ir tolimi konkurentai. "Padorūs" ir "kenkėjiški" konkurentai. Konkurentų žvalgybos sistemos kūrimas. Konkurencijos strategijos. Konkurencinės pozicijos. Konkurenciniai veiksmai. Rinkos lyderių strategijos. Rinkos plėtra. Rinkos dalies padidinimas. Produktyvumo didinimas. Pozicijos apsaugojimas. Išvados. Skaityti daugiau(19 puslapių)
Įvadas. Tikslas: Išanalizuoti restorano "Pizza Jazz" konkurentus. Analitinė dalis. Konkurentų analizė. Įmonės konkurentų nustatymas. Konkurentų tikslų apibrėžimas. Konkurentų pranašumų ir trūkumų nustatymas. Konkurentų atsakomųjų veiksmų įvertinimas. Pasirinkimas, kuriuos konkurentus pulti, o kurių vengti. Stiprūs ir silpni konkurentai "Padorūs" ir "kenkėjiški" konkurentai Konkurentų žvalgybos sistemos kūrimas. Konkurencijos analizė. Konkurencijos rūšys. Rinkos struktūra. Konkurencijos strategijos. Konkurenciniai veiksmai. Tiriamoji dalis. Restoranas "Pizza Jazz". Konkurentų analizė. Kavinė–baras "Grilis". Kavinės-baro "Grilis". veiklos privalumai ir trūkumai. Kavinė-baras "Viešnagė". Kavinės–baro "Viešnagė". veiklos privalumai ir trūkumai. Kavinė-baras "Čili pica". Kavinės–baro "Čili pica" veiklos privalumai ir trūkumai. Restoranas "Keta". Restorano "Keta". veiklos privalumai ir trūkumai. Restoranas "Midaus ragas". Restorano "Midaus ragas" veiklos privalumai ir trūkumai. Konkurentų kartoteka. Restorano "Pizza Jazz" SWOT analizė. Skaityti daugiau(9 puslapiai)
Įvadas. Konkurencijos verslo šakoje analizė. Konkurencijos samprata. Konkurencija rinkoje. Konkurentų veiklos analizė. Pagrindinių konkurentų strategijos vertinimas. Išvados. Skaityti daugiau(20 puslapių)
Įvadas. Vidiniai ir išoriniai įmonės veiksniai. Marketingo ryšys su kitomis įmonės veiklos sferomis. Konkurencinės aplinkos vieta marketingo sistemoje. Konkurencinės aplinkos tyrimas, analizė ir panaudojimas įmonės tikslams. Konkurencijos ypatumų nustatymas. Informacijos apie konkurentus rinkimas ir analizė. Konkurencinio sugyvenimo formos. Teisinis konfliktų sprendimas. Bendradarbiavimo suderinimas. Rinkos dalies taktikos. Konkurencinės strategijos pasirinkimas. Galimybės ir strateginės užduotys. Prognozuojamos konkurentų reakcijos įvertinimas. Praktiniai sprendimai. Konkurencinis pranašumas kaip pagrindinis marketingo veiksnys. Kaip konkurencinis pranašumas įgyjamas. Konkurencinio pranašumo pagrindo nustatymas. Galimybių įgyti konkurencinį pranašumą, išsiaiškinimas. Konkrečių strategijų kūrimas. Konkurentų reakcijos numatymas. Išvados. Priedai (3). Skaityti daugiau(15 puslapių)
Įvadas. Darbo tikslas – atlikti konkurencinės aplinkos įtakos įmonės veiklai analizę ir pasiūlyti naują konkurencingą sprendimą. Konkurencijos samprata ir konkurencinę aplinką lemiantys veiksniai. Rinkos struktūros modeliai. Kainų nustatymas orientuojantis į konkurencijos lygį. UAB "Septyni užraktai" ir ko konkurencinės aplinkos analizė. Naujų konkurentų įėjimas į rinką grėsmės. Konkurentų analizė. Pagrindiniai įmonės sėkmės faktoriai. KSF aritmetiniai vidurkiai. Išvados. Skaityti daugiau(25 puslapiai)
Baldų gamyba UAB "Girių bizonas". Įvadas. Tyrimai ir jų rezultatų analizė. Baldų pramonės ypatumai. Lietuvos baldų pramonės konkurencingumą lemiantys veiksniai. Tyrimo metodologija. UAB "Girių bizonas" veiklos specifika. Lietuvos baldų pramonės konkurencingumą lemiantys veiksniai. Bendrovės "Girių bizonas" SSGG analizė. Anketinės apklausos rezultatų analizė. Kompanijos "Girių bizonas" konkurencingumo didinimo galimybės, tyrimo rezultatų išvados. Išvados ir pasiūlymai. Skaityti daugiau(28 puslapiai)
Įvadas. Trumpa AB "Šilutės baldai" charakteristika. Įmonės konkurencinio pranašumo nustatymas. AB "Šilutės baldai" rinkos. AB "Šilutės baldai" marketingo veiklos analizė. Prekių paskirstymas. Prekių rėmimas. Makroaplinkos analizė. AB "Šilutės baldai" konkurencinio pranašumo įgijimo. Galimybės. Rinkos patrauklumas. Konkurentų stiprybės ir silpnybės. Prekių konkurencingumas. Konkuravimo strategijos parengimas. Konkuravimo strategija. Marketingo strategija. Konkurentų atsakomųjų veiksmų nustatymas. Alternatyvios strategijos ir konkurentų reakcija. Kokybės strategijos įtaka įmonės pelnui. Išvados. Skaityti daugiau(20 puslapių)
Įvadas. Įmonės ir jos konkurencinio pranašumo apibūdinimas. Rinkos apibūdinimas. Rinkos patrauklumas. Kompleksinio pasiūlymo rinkai konkurencingumo nustatymas. Prioritetinių konkurentų nustatymas. Įmonės kompleksinio pasiūlymo rinkai struktūros aprašas. Kompleksinio pasiūlymo rinkai konkurencingumo įvertinimas. Konkuravimo strategijos parengimas. Konkuravimo strategija. Marketingo strategija. Konkurentų atsakomųjų veiksmų numatymas. Alternatyvios strategijos. Galima konkurento reakcija. Strategijos įtaka įmonės pelnui. Išvados. Skaityti daugiau(24 puslapiai)
Įvadas. Įmonės (arba prekės ženklo, prekės/paslaugos) ir jos konkurencinio pranašumo apibūdinimas. Rinkos analizė. Tikslinio segmento ir jo poreikių apibūdinimas. Konkurentų analizė. Rinkos patrauklumo analizė. Svarbiausių konkurentų ir jų pozicijos nustatymas. Kompleksinio pasiūlymo konkurencingumo nustatymas. Įmonės kompleksinio pasiūlymo rinkai struktūros aprašas. Kompleksinio pasiūlymo rinkai įvertinimas. Kompleksinio pasiūlymo konkurencingumo didinimo sprendimai. Konkuravimo strategija. Marketingo strategija. Konkurentų atsakomųjų veiksmų numatymas. Alternatyvios strategijos. Galima konkurento reakcija. Strategijos įtaka įmonės pelnui. Išvados. Skaityti daugiau(18 puslapių)
Įvadas. Apie UAB "TELE2". TELE2 konkurencinis pranašumas. Konkurencinio pranašumo įgijimo galimybės. Rinkos patrauklumo vertinimas pagal M. Porterio konkurencijos jėgas. Konkurentų stiprybės ir silpnybės. Omnitel - patogaus ir patikimo ryšio bendrovė. Prekių konkurencingumas. Marketingo veiklos konkurencingumas. TELE2 galimybės įgyti pranašumą. Konkuravimo strategijos parengimas. Konkuravimo strategija. Marketingo strategija. Konkurentų atsakomųjų veiksmų numatymas. Alternatyvios strategijos. Galima Omnitel reakcija. Strategijos įtaka TELE2 pelnui. Išvados. Skaityti daugiau(25 puslapiai)
Įvadas. Darbo tikslas – išnagrinėti "Forto dvaras" veiklą ir konkurencinio pranašumo įgijimo galimybes, įvertinant restorano rinką. Restoranų "Forto dvaro" veiklos analizė. Restoranų "Forto dvaro" rinkos analizė. "Forto dvaro" restoranų konkurentų analizė. "Forto dvaro" restoranų vartotojų analizė. Rekomendacijos "Forto dvaro" restoranų konkurenciniam pranašumui įgyti ir išlaikyti. Bendrosios konkurencinio pranašumo įgijimo strategijos. Konkuravimo strategijos. Išvados. Skaityti daugiau(15 skaidrių)
PowerPoint pristatymas. Svarbiausias konkurentų analizės tikslas. Ilgalaikiai konkurenciniai pranašumai. Ilgalaikių konkurencinių pranašumų bruožai. Skaityti daugiau(39 puslapiai)
Verslo vadybos studijų programos, prekybos verslo organizavimo specializacijos baigiamasis darbas. Įvadas. Maitinimo paslaugų marketingo ypatumai. Maitinimo paslaugų samprata. Įmonės vidinė ir išorinė aplinka. Maitinimo paslaugų įmonės konkurencijos strategijos. UAB "Čilija" "Čili picos" charakteristika. UAB "Čilija" "Čili picos" konkurencinių pranašumų tyrimo rezultatų analizė. Įmonės konkurencinės aplinkos analizė. Klientų nuomonės apie picerijų paslaugų kokybę tyrimo rezultatų analizė. UAB "Čilija" "Čili picos" veiklos tobulinimo galimybės. Išvados ir pasiūlymai. ANOTACIJA. Annotation. Skaityti daugiau(20 puslapių)
Įvadas. Konkurentų analizė. Įmonės konkurentų nustatymas. Konkurentų tikslų apibrėžimas. Konkurentų strategijų nustatymas. Konkurentų pranašumų ir trūkumų nustatymas. Konkurentų atsakomųjų veiksmų įvertinimas. Pasirinkimas, kuriuos konkurentus pulti, o kurių vengti. Konkurentų žvalgybos kūrimas. Konkurencijos strategijos. Konkurencinės pozicijos. Konkurentų veiksmai. Rinkos lyderių strategijos. Rinkos plėtra. Rinkos dalies padidinimas. Produktyvumo didinimas. Pozicijos apsaugojimas. Pretendenčių į lyderes strategijas. Strateginio tikslo ir konkurentų apibrėžimas. Puolimo strategijos pasirinkimas. Sekėjų strategijos. Nišų užpildytojų strategijos. Vartotojo - konkurento požiūrių subalansavimas. Išvados. Skaityti daugiau(35 puslapiai)
Įvadas. Konkurentų analizė. Įmonės konkurentų nustatymas. Konkurentų tikslų apibrėžimas. Konkurentų strategijų nustatymas. Konkurentų pranašumų ir trūkumų nustatymas. Konkurentų atsakomųjų veiksmų įvertinimas. Pasirinkimas, kuriuos konkurentus pulti, o kurių vengti. Konkurentų žvalgybos sistemos kūrimas. Konkurencijos analizė. Konkurentų tyrimas. Globalūs (bendrieji) konkurencijos santykiai. Lokalūs konkurencijos santykiai. Konkurentai rinkoje tiriami trimis etapais. Firmos konkurencingumo veiksniai. Praktinė dalis. Bendrovės konkurentų nustatymas. Konkurentų tikslų apibrėžimas. Konkurentų strategijų nustatymas. Konkurentų pranašumų ir trūkumų nustatymas. Pasirinkimas, kuriuos konkurentus pulti, o kurių vengti. Išvados. Skaityti daugiau(20 puslapių)
Įvadas. Konkurentų veiklos analizė. AB "Sparta". Išvados. AB "Lelija". Išvados. UAB "Burda Moden salonas". Išvados. Anketos analizė. Bendros išvados. Skaityti daugiau(9 puslapiai)
Įvadas. Korporacinė strategija. Mokslinėje literatūroje išskiriami 4 hierarchiniai strategijų lygiai. Vertikali integracija. Diversifikacija. Veiklos koncentracija. Posūkio strategija. Restruktūrizavimo strategija. Susijungimo strategija. Išvados. Skaityti daugiau(19 puslapių)
Įvadas. UAB "BIOK" veiklos apžvalga. Bendra pasirikto produkto rinkos situacija Lietuvoje. Verslo aplinkos įvertinimas: UAB "BIOK" įmonė makroaplinkos ir mikroaplinkos analizė. Pasirinkto produkto vartotojų poreikių analizė. Apklausos rezultatų analizė. Išvados. Priedas (1). Skaityti daugiau