Šperos.lt > Rinkodara > Įmonės rinkodaros veiklos įvertinimas: UAB "MBR parduotuvių ir restoranų įranga"

Įmonės rinkodaros veiklos įvertinimas: UAB "MBR parduotuvių ir restoranų įranga"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.9
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. UAB "MBR parduotuvių ir restoranų įranga" verslo orientacija. Įmonės situacijos analizė. Įmonės vieta, asortimentas. Įmonės rėmimo politika. Pagrindiniai prekių tiekėjai. Įmonės rinkodaros strategija. Įmonės perspektyvų tyrimas ir vertinimas. Įmonėje atliekami rinkos tyrimai. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

18 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Failo tipas:

Microsoft Word 37.77 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą