Įvadas. Rinkodaros ypatumai kultūros įstaigų veikloje. Kultūros įstaigos kaip vadybos objektas. Rinkodaros tyrimų reikšmė. Tyrimų sritys ir jų pritaikymo galimybės. Rinkodaros tyrimų reikšmė vadybai. Rinkodaros tyrimų taikymo problemos. Kokybiniai rinkodaros tyrimai ir jų reikšmė. Rinkodaros informacijos šaltinių rūšys ir jos rinkimas. Kiekybinių ir kokybinių rinkodaros tyrimų lyginamoji analizė. Kokybinio tyrimo metodų naudojimo kryptys. Kokybinių tyrimų klasifikacija. Kokybinių tyrimų metodai. Fokus grupės. Fokus grupės metodo taikymas. Fokus grupių tipai. Fokus grupių diskusijos planavimas. Fokus grupės modifikacijos. Pagrindiniai fokus grupių sėkmės faktoriai. Fokus grupių trūkumai ir privalumai. Giluminis interviu. Giluminio interviu vykdymo technika. Giluminio interviu vykdytojas. Giluminio interviu privalumai ir trūkumai. Fokus grupių ir giluminių interviu palyginimas. Projekcinės technikos. Projekcinės technikos būdai. Asociacijų technika. Užbaigimo technikos. Konstravimo technikos. Išraiškingumo technikos. Kitos technikos. Projekcinių technikų privalumai ir trūkumai. Kokybinių tyrimų metodų palyginimas. Septyni kokybinių rinkodaros tyrimų planavimo etapai. Sėkmingo rinkodaros tyrimo reikalavimai. Kokybinis tyrimas Lietuvos kultūros įstaigoje. Išvados. Priedai (2).