Šperos.lt > Rinkodara > Marketingo planas: laisvalaikio organizavimas "Party-bus"

Marketingo planas: laisvalaikio organizavimas "Party-bus"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.7
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Paslauga "Party-bus" pasiūlys gimtadienių šventimą, ekskursijas ir vakarėlius. Plano santrauka. Marketingo aplinkos situacija. Segmentavimas pagal vartotojo elgesį. Marketingo aplinkos analizė. Socialinė-kultūrinė aplinka. Politinė-teisinė aplinka. Mokslinė-technologinė aplinka. SWOT analizė. Tikslai. Marketingo trejų metų tikslai. Finansiniai trejų metų tikslai. Veiksmų programa. Organizacijos struktūra. Planuojamos pajamos ir išlaidos. Įgyvendinimo kontrolė.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

9 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Tarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla

Failo tipas:

Microsoft Word 47.59 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą