Įkelti darbą
Šperos.lt
> Rinkodara
> Prekės identifikavimas ir jos įvaizdžio vartotojo sąmonėje kūrimas
Prekės identifikavimas ir jos įvaizdžio vartotojo sąmonėje kūrimas
9.6
(
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
Aprašymas:
Įvadas. Populiariausi brandai. Prekių asortimento žymėjimas. Brando kūrimas. Brandingo įtaka vartotojams. Brandingo sėkmės elementai pagal David Jobber. Brandingo asmenybės formavimas. Vietinis ir tarptautinis brandingas. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:
Referatai
Kategorija:
Rinkodara
Apimtis:
14 psl.
Lygis:
2 klasė / kursas
Švietimo institucija:
Socialinių mokslų kolegija
Failo tipas:
27.73 KB
Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!
Atsisiųsti šį darbą
Panašūs darbai
Prekinio ženklo vertė
Prekės ženklas ir įvaizdis