Gyvybės draudimo paslaugų reklamos rinkų Baltijos šalyse specifikos tyrimas. Įvadas. Šio darbo pagrindinis tikslas remiantis įgytomis teorinėmis žiniomis susipažinti su trijų Baltijos šalių (Lietuvos, Latvijos ir Estijos) draudimo paslaugų reklama, išanalizuoti kiekvienos šalies reklamos privalumus ir trūkumus remiantis Lietuvos Respublikos nustatytais reklamos įstatymais, įvertinti tų reklamų poveikį vartotojui, aptarti konkrečius reklaminius klipus. Teorinė dalis: reklamos samprata ir jos teoriniai aspektai. Reklamos apibūdinimas ir jos esmė. Reklamos savybės ir tipai. Reklamos poveikio aspektai. Reklamos reguliavimo formos. Reklamos reguliavimas Lietuvos, Latvijos ir Estijos šalyse. Lietuvos Respublikos reklamos įstatymas, draudimai ir apribojimai. Reklamos kodeksai ir kontrolė. Bendrieji reklamos principai ir reikalavimai. Analitinė dalis: Baltijos šalių gyvybės draudimo paslaugų reklamos specifikacijos tyrimas. Baltijos šalių gyvybės draudimo paslaugų reklama. Lietuvos Respublikos (LR) draudimo įstatymas ir jo paskirtis. Lietuvoje, Latvijos ir Estijos gyvybės draudimo reklamos specifikos tyrimas. Draudimo įmonių reklama internete. Lietuvos Gyvybės draudimo produktų reklamos tyrimas. Projektinė dalis: gyvybės draudimo reklamos paslaugų įvertinimas remiantis Lietuvos Respublikos (LR) įstatymais. Gyvybės draudimo reklamos paslaugų perteikimo priemonių privalumai ir trūkumai. Baltijos šalių gyvybės draudimo reklamos paslaugų įvertinimas ir poveikis vartotojams. Klaidinančios draudimo paslaugų reklamos ypatumai remiantis Lietuvos Respublikos (LR) įstatymais. Išvados.