Šperos.lt > Rinkodara > Parduotuvės įrengimo ir prekių asortimento pateikimo vertinimas: UAB "Danalta"

Parduotuvės įrengimo ir prekių asortimento pateikimo vertinimas: UAB "Danalta"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.5
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Parduotuvės įrengimo reikšmė, tikslai bei strategijos. Parduotuvės tikslinė rinka bei pasirinkta rinkodaros strategija. Asortimento formavimo ypatumai, parduotuvės išplanavimas. Patalpų pasiskirstymas ir prekių asortimento pateikimas. Asortimento politiką lemiantys veiksniai. Parduotuvės interjeras. Parduotuvės paslaugų politika. Parduotuvės išorinė aplinka. Pirkėjų aptarnavimas. Parduotuvės kainų politika. "Danalta" kainų politikos įgyvendinimo priemonės. Rėmimo politika. Ryšiai su visuomene. Išvados. Rekomendacijos.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

11 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 61.74 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą