Šperos.lt > Rinkodara > Paslaugų varototojų poreikiai

Paslaugų varototojų poreikiai

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.4
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Pranešimas. Įvadas. Paslaugų vartotojų poreikiai. Rinkos segmentavimas. Rinkos segmentavimas. Rinkos segmentavimo procesas. Rinkos segmentas. Segmentavimo tikslas. Įmonės tikslinė rinka. Nediferencijuota (universali) marketingo strategija. Diferencijuota marketingo strategija. Koncentruoto marketingo strategija. Rinka segmentuojama pagal penkis pagrindinius požymius. Segmentavimas pagal vartotojų elgseną. Geografinis segmentavimas. Globalinis efektyvumas. Vartotoju konvergencija-supanašėjimas. Hedonizmas. Ekstraversija. Naujo vartotojo elgesio savybės. Įmonės privalumai. Įmonės trūkumai. Galimi paslaugu įmonių konkurenciniai privalumai. 6 būdai, pagal kurios nustatoma padėtis rinkoje. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Namų darbai
Kategorija:
Apimtis:

8 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 14.7 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą