Šperos.lt > Rinkodara > Marketingo tyrimas: "Lietuvos telekomo" paslaugų kainų didėjimas

Marketingo tyrimas: "Lietuvos telekomo" paslaugų kainų didėjimas

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.9
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Marketingo tyrimo tikslas yra nustatyti įmonės teikiamų paslaugų kokybės ir kainos kitimo tendencijas, kadangi vyrauja prieštaringos nuomonės apie "Lietuvos Telekomo" teikiamų paslaugų kainos ir kokybės adekvatumą. Paslaugų tyrimas. Paslaugų grupės. Paslaugų klasifikacija. Kainų fiksavimas. Vartotojų tyrimas. Vartotojų elgesio rinkoje tyrimas. Anketos sudarymas. Gautų duomenų analizė. Rinkos analizė. Rinkos paklausos įvertinimas. Rinkos pozicionavimas. Pardavimų prognozė. Konkurentų analizė. Esamų ir potencialių konkurentų išaiškinimas. Silpnų ir stipriųjų konkurentų pusių išaiškinimas. Išvados ir pasiūlymai. Priedai (8 psl.)
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

38 psl.

Lygis:

1 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 129.03 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą