Šperos.lt > Rinkodara > Prekės pakuotės ir dizaino marketingo sprendimai: jų įtaka prekės vertės formavimui

Prekės pakuotės ir dizaino marketingo sprendimai: jų įtaka prekės vertės formavimui

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.7
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Pakavimas. Funkciniai reikalavimai. Ergonominė funkcija. Estetinė funkcija. Komercinė funkcija. Reprezentacinė funkcija. Bendri estetiniai – kompoziciniai reikalavimai. Spalva. Forma. Tekstas. Grafika. Projektuojama stilistika. Techninės pakuotės galimybės. Popierius ir kartonas. Stiklo pakuotės. Metalo pakuotės. Plastikai. Kombinuotos medžiagos. Kitos pakavimo medžiagos. Išvados. Darbas iliustruotas paveikslėliais (27).
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

18 psl.

Lygis:

4 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno Technologijos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 2.46 MB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą