Šperos.lt > Rinkodara > Rinkodaros tyrimas: klasikinių drabužių siuvimas IĮ "Nauja mada"

Rinkodaros tyrimas: klasikinių drabužių siuvimas IĮ "Nauja mada"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.7
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. IĮ "Nauja mada" kūrybinės veiklos charakteristika ir tikslai. IĮ "Nauja mada" aplinkos analizė ir perspektyvų tyrimas. PEST analizė. Politiniai faktoriai. Ekonominiai faktoriai. Socialiniai – kultūriniai faktoriai. Technologiniai faktoriai. SSGG analizė. Konkurencijos analizė. IĮ "Nauja mada" veiklos konkurentai. Konkurentų privalumai ir trūkumai. Tikslinės rinkos nustatymas. Įmonės paslaugų vartotojų rūšis. Geografinis, demografinis rinkos segmentavimas. Tikslinės rinkos marketingo strategija. Vartotojų elgsenos tyrimas. Marketingo programa. IĮ "Nauja mada" prekės. Rėmimas. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

13 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 362.38 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą