Įvadas. Darbo tikslas – susipažinti su kainodara teorijoje ir parodyti kaip nustatomos kainos praktikoje. Teorinė dalis. Kaina ir jos samprata. Kainų tipai. Kainų politika. Kainodaros strategijos. Kainų nustatymo būdai. Orientuotas į kaštus. Orientuotas į paklausą. Orientuotas į konkurentus. Praktinė dalis. UAB "Klaipėdos mėsinė". Komercinės-ūkinės veiklos aprašymas. Produktų realizavimo rinkų analizė. Teisinė įmonės veiklos organizavimo forma. Šakos ir rinkos, kur veikia įmonė, trumpas apibūdinimas. Šakos ir rinkos tipo identifikavimas. Konkurentai. Kainos skaičiavimas. Produkto EXW kainos skaičiavimas. Produkto pardavimo vartotojui kainos nustatymas. Kainos nustatymas nenuostolingumo metodu. Optimalaus kainų lygio nustatymas. Įmonės kainodaros strategija. Išvados ir pasiūlymai.